:chin:succes lekker uitzweten en dan een paar Thaise Biertjes heerlijk toch
:chin:tot later krijg bezoek groetjes fransjes
Hoe gaat het met iedereen op deze bewolkte donderdagochtend?
:chin:Goedemorgen ben al begonnen met aftellen voor het weekend als het even mee zit heb ik morgen een snipperdag groetjes Fransjes:dag:
Hè Thomas,
Nou hier in N-Holland probeert het zonnetje zijn weg er doorheen te banen.
Grt, Jan A tegenwoordig somtampoepala
Hi Jan,
Hier in het brabantse landschap is alles ook nog redelijk goedkomen!
Maar goed om je nog eens te zien jan, dacht nml dat je vertrokken was. Zit er dit jaar nog een bezoek aan Thailand voor je in?
:chin:Helaas mijn snipper dag gaat niet door dan morgen maar weer op nieuw aftellen naar het weekend het weer hier in het noorden(in het weekend weer in Brabant) is lichtbewolkt
zaterdag belooft wel veel:zon02:
groetjes Fransjes
In Utrecht schijnt ook de zon.
Mijn avond is niet heel spannend
Ik moet een presentatie voorbereiden voor maandag, wil wat opruimen en moet foto’s uitzoeken van een modeshow die ik vorige week gefotograafd heb.
Nog 2,5 maand en dan gaan we weer.
Succes Jenny, wat voor modeshow was dat?
Is dat begin Augustus Jan?
Vertrek de 11de >>>Augustus
Iedereen hallo hier !!! Ben ook meteen weer weg, want ik moet spullen naar beneden sjouwen…morgenvroeg komt grofvuil ![]()
Kunnen we bijna naar elkaar zwaaien als ik de andere directie op vlieg :dag:
Dus jij gaat wat eerder, zal uit het >>>raampje kijken of ik je zie voorbij komen.
Heb je dan zo een T#*%ngzooi in je huis lol2 dat het bij het grofvuil gaat lol2lol2lol2
Ik dacht van niet…maar blijkt toch wel tegen te vallen…
Toen wij een jaar geleden gingen verhuizen vroeg de verhuizer hoeveel dozen wij nodig dachten te hebben, ik zei geen idee wat is gebruikelijk, hij zei 50 maar als je nog nodig hebt hoor ik het wel, werden er bijna 80 en dan nog de rest :mad:lol2
ja verhuizingen … je weet weer precies wat je allemaal hebt alleen in welke doos zit het nu ook al weer … lol2lol2
:chin:even naar de toog zie dat het weer aardig druk is geweest fijn om dat tezien
Dave gewoon niet teveel mee nemen naar Thailand alles is daar ook te koop over gewicht is gewoon schrikbarend duur
het belangrijkste wat je mee moet nemen is door zettings vermogen
nogmaals succes:zon02:
Kom ook ff piepen,moet morgenvroeg om 8:30am in het ziekenhuis zijn voor check up!
In iedergeval voor de mensen die kortelings vertrekken naar het land van de glimlach,nog een prettige verlof toegewenst!
georges.