AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX !!! Wat een prachtig afscheidscadeau gisteren ! Niet verwacht, toch gekregen !!!
:chin:Ik gun je alle goeds maar dit was toch iets teveel van het goede:mad:
groetjes Fransjes
Georges ik wil me bij fransjes aansluiten, waarom zān druk ga en geniet van het land in al zijn schoonheid, als je echt gaat zoeken ben je een gemakkelijke prooi voor vrouwen met verkeerde bedoelingen, ze ruiken dat op afstand. als je gewoon geniet van het land ben ik ervan overtuigd dat je ook lieve/aardige/mooie vrouwen tegen zal komen welke graag een relatie met je zullen willen
maar hoe dan ook succes
@Jelle, mischien is dit wat voor je om langer in thailand te verblijven, al moet je dan mischien wel een heel jaar daar blijven (lijkt mij heeeeel erg)
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=726350#post726350
Hehe⦠Spijtig genoeg moet Marie na één maand wel terug naar België⦠Heb ik toch liever niet dat er dan een jaartje iemand anders op mijn plek slaapt.lol2
Goede morgend iedereen,voordat ik ga werken steek ik mijn neus door het venster alhier op het Thailandforum.
Tja iedereen heeft al plannen om dit jaar naar Thailand te gaan Fransjes,maar ik ben nog sterk aan het twijfelen om naar ginderachter af te reizen.(iets houd me tegen)
Het woord is moeheid,kan mijn batterijen niet opladen,de ene dag heb ik goesting om er naar toe te reizen,de andere dag intreseerd het me niet.
Ik heb zoān oplawaai gekregen ivb:de breuk met mijn vriendin,dat alles ff teveel is.
:chin:Anders ga eens een lekker lang weekend gewoon eens in de benelux weg lekker ontspannen
en dan eventueel weer plannen smeken voor een verre reis later in het jaar
Georges probeer gewoon het beste van te maken sterkte.
Deze avond komt mijn schoonbroer eten. Ik maak verse sala pao (gestoomde broodjes) met 2 soorten vulling: 1 vulling op basis van varkensvlees en sojasaus, 1vulling met kip en chiang mai-currysaus die ik nog over had van gisteren. Verder dimsum en nog een somtam (niet te pikant, want het is zān eerste keer
) :cheer::cheer:yummm:cheer::cheer:
:chin:Goeie middag hoor net op de radio het weer voor komend weekend :zon02:23 graden kllinkt niet verkeerd:vak02:
:chin:Lekker gegeten en was het gezellig
lol2lol2lol2
:chin:Wat een rust aan de toog mis toch veel vaste gasten of zijn jullie weer naar elders vertrokken>>>
groetjes Fransjes
nee ik ben (nog) niet vertrokken maar het is nogal een drukke periode momenteel, dus niet dagelijks van de partij hier (al lees ik het meeste toch wel ff snel)
ik ben wel benieuwd hoe het Dave vergaat met zijn emigratie bezigheden, wat voor dingen hij allemaal aanloopt en dan vooral wat voor verassingen hij allemaal tegen komt
slapen is toch niet zo erg? lol2:vak02::dag::cheer:
![]()
K zou mijn madam trouwens ook geen jaar kunnen missenā¦
Lees ook iedere dag mee maar verder weinig te melden en weinig interessante onderwerpen, nog 2,5 maand en dan pai pratet thai.
Jan.
:chin:Fijn tehoren dat ik niet aan de toog alleen moet zien te vermaken
groetjes Fransjes
ja Dave hoe gaat het nu met je voorbereidingen om te vertrekken of heb je Zondag iets te veel gedronkenlol2
Ik heb me heel goed gedragen zondag Fransjes ! Ik zat hier alleen tussen alle bende in op de computer naar Ajax te kijkenā¦bier ging overigens wel snel (tsja, moest toch op), maar ik had zeker niet teveel gedronken.
De voorbereidingen lopen volgens schemaā¦druk in huis bezig en al veel gedaan, al lijkt het niet erg op te schieten, want het blijft hier maar een zooitje. Dit weekend alles verhuizen naar mān oudersā¦volgende week nog weekendje Boekarest en dan is het alweer juniā¦time fliesā¦
:chin:Ga je nu ook voor een Thaise of isaan voetbal club ?:dag:
fijne avond
Ja, ik word lid van Bangkok United ! Kan ik blijven voetballen in Thailandā¦lekker bij 35 graden en die hoge luchtvochtigheid ![]()