:chin:George speciaal voor jouw al open om 7.00am wel aan schuiven dan:dag:
ps iedereen is natuurlijk welkom
:chin:Ben momenteel in het noorden van Nederland er vallen behoorlijke buien
nog een paar uurtjes en dan weten we het of PSV 2 de is geworden
Dave en Georges succes met julie wedstrijd
groetjes Fransjes
Hier in België ook buien, maar da’s maar goed ook. De natuur stond de laatste weken kurkdroog.
Ik heb wel immens veel goesting om weer te vertrekken naar Thailand… Allez, nog 3 maand en half.
goede middag Jelle! ben juist opgestaan(nachtwerk) tja vanacht heeft het hier bij ons gebliksemd en gedonderd ook een felle regenbui om 3:15am deed me niet goed,moest in de regen werken en had mijn regenkleren niet bij de hand.
Nu vandaag kan ik eens uitrusten en lekker wat tv kijken:had nog wat films opgenomen van telenet prime.
:chin:Georges niet het nederlandse voetbal volgen vanmiddag?
:chin:Ja de heimwee bij mij neemt elke dag ook toe :slapen::wub:Thailand :wub::slapen:
nog 75 dagen:vak01: en ik zit in het vliegmachine>>> richting LOS:THAILAND:
:cheer::cheer::cheer: AJAX KAMPIOEN :cheer::cheer::cheer:
:chin:Helaas maar derde:crybaby::crybaby::crybaby:psv
Davenuman proficiat met je club
:cheer::cheer:eindelijk de derde ster:cheer::cheer:
:chin:Ik kan echt niet om feesten dat Amsterdam de prijs heeft zal wel rustig in de hoek mijn verdriet wel weg drinken iedergeval hebben wij samen wel een andere grote liefde :kus:Thailand:kus:
veel plezier amsterdam krijg ik wel moeilijk uit mijn mond even weg spoelen met een flesje Chang
groetjes Fransjes
het nederlands elftal onder de 17 is vandaag trouwens kampioen van europa geworden:cheer::cheer:door in de finale met 5-2 van duitsland te winnen
Noem je ons gewoon 020 :cheer: groot feest :cheer:
Ik had kunnen weten dat het hier vandaag om de voetbal ging draaien…lol2lol2lol2
En ik maar vloeken op de giro nu Alberto ‘sero sero sero sero sero sero sero sero’ Contador weer van zich laat horen…lol2
:chin:Geniet er maar van als ik niet in Bangkok ben volgend jaar hoop ik het feest in Eindhoven weer mee te maken dat is dan al weer 4 jaar geleden vertel het niet verder.
Sorry ik pas voor football …
:chin:Ja laten we het ergens anders over hebben over dat we o zo verlangen naar Thailand lijkt me een goed idee:thumbsup:
Tja heimwee??(ik voel dat nog niet)
Nu ik heb het geld om een vliegticket te kopen,maar dan?
Terug van af en een nieuw vriendin zoeken,in Th.
:chin:Waarom zoeken het komt op je pad of niet. Geniet gewoon van Thailand als vrijgezel en ontmoet je iets waar je verder mee wilt is heel mooi maar waarom leg je je zelf zon druk op ik moet een nieuwe vriendin
Geniet er gewoon van dat je dit soort reizen kunt maken je weet toch de Thaise leefstyl neem de dag zo als hij komt en neem daar de mooie dingen van ieder geeft daar zijn eigen invulling aan.
Ik wil hier alleen mee zeggen geniet gewoon met alles wat op je pad komt als je weer gaat
groetjes Fransjes:chin:
ps misschien is dit wel iets voor je trek je een paar weken terug in een Watt even helemaal afsluiten wat er verder om je heen gebeurd kan verfrissend werken.