Thailand zever-topic: Aan den toog

wie weet zit hij ergens anders op de wereld en reist hij al ruim 2 mnd rond en sluit het af op phuket staat nergens dat hij vanuit nederland naar phuket vliegt.

ben je de giro aan het fiestenlol2

:chin:Even niet aan gedacht maar is wel lekker 3 maanden reizen
groetjes Fransjes

ja weet het heb het 10 jaar geleden ruim 2 jaar gedaan, zou het zo weer willen doen:wereld:

Geen overstromingen op Phuket, dus ook geen schade door overstromingen.

Weer nu? Zonnig, soms een bui. Weer tegen die tijd? Afwachten.

Klopt, ik ben begonnen in Thailand bijna 4 weken, toen bijna 2 weken Cambodja gehad. Daarna naar Maleisië gegaan voor 6 weken, daarvan heb ik nog één week te gaan. En afsluiten in Zuid Thailand inderdaad!

Ik had trouwens wel een 2 x 60 dagen visa voor Thailand.

Ik ben ook pas 21, ben al klaar met me HBO en thuiswonend dus nu een paar jaar lekker werken-reizen-werken-reizen-werken-reizen.

Ik kom ook eens door het “sleutelgat” piepen!! tja,een nieuwe werkweek is begonnen,voor mij zijn het deze week 6 dagen,omdat ik zaterdagavond de nacht op moet gaan.
Spijtig dat Ajax heeft verloren gisterenavond,maar dat maken ze zondag wel goed,met een klinkende overwinning tegen Twente(thuisvoordeel is van groot belang)dus hupsake ajax de landskampioen van 2011.

Laten ze dan aub die Vd Wiel niet opstellen wat een drama en nog meer naar het doel van de tegenstander ipv steeds terug laten vallen, in het ergste geval worden ze nog derde :mad:

uit de telegraaf

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9733461/__NL_ers_gewond_bij_crash_Thailand__.html

begrijp het niet helemaal 4 naar bkk overgevlogen er zijn goede ziekenhuizen op samui(niet de goedkoopste). Maar als je de verwondingen leest dan komt het niet super ernstig over althans niet zo ernstig wat een reden is om ze naar bkk te vliegen

dan liever twente:cheer:

Nou als ik de foto zie waarbij het stuur tegen de rugleuning zit.

ziet er ernstig uit maar als je de omschrijving vd verwondingen leest is dat nou niet iets waar ik met mijn leke verstand van zeg die moeten worden overgevlogen naar bkk.

hoop wel dat ze goed zijn verzekerd want als ze in 1 vd particuliere ziekenhuizen terecht zijn gekomen zal het een hoge rekening worden

Slecht nieuws uit de Giro: Wouter Weylandt, Belg uit het leopard-team is na een zware val overleden.
Zwarte dag voor de koers.
Mijn sympathie aan de familie.

Oei, das heftig.
R.I.P.

doemme toch. Die mens was 26 en had zijn eerste kindje op komst…n Zo triestig.

:chin:Dat zal ik niet zo erg vinden PSV Tweede heerlijk als dit zal gebeuren:cheer:.

:chin:Ja een trieste dag voor het wielrennen heel veel sterkte Familie en vrienden

Dat begrijp ik maar ik ben een ajaxied dus verwacht ik wel het andere, in ieder geval is het wel een echte wedstrijd geweest en is het knap wat ronald de boer op de plank heeft weten te krijgen, zondag weten we het.

:chin:Ja wij hebben ook nog niet gewonnen van Groningen dus het wordt zeker weer spannend die zondag

Ach het nationale team verbroederd ons allemaal.

Tja een droevige zaak,heb de beelden ook gezien.
Het is altijd “klote” om je dierbare te verliezen,kan er spijtig genoeg van mee spreken(mijn moeder)
Heb er ook lang mee in de put gezeten,denk er nog dikwijls aan.
Vindt het erg voor de nabestaanden,zijn familie,zijn vrouw die in september gaat bevallen.