:chin:Goede morgen het is alweer Dinsdag vandaag een rustig dagje ?
er vraagt iemand iets over bouwen weet niet of iemand daar verstand van heeft hier de link
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=723683&posted=1#post723683
Hahahaha!
Probeer dit eens: ![]()
youtu.be/qxlohNnJORw
Ben je in Bangkok? Kom langs whaha Chao Faad fuk pad!
:chin:Wat een heerlijk weer vanmiddag even drankje aan de toog en dan snel de tuin weer in
:chin:Wat een rust aan de toog zou er iets mis zijn met de hapjes of drankjes?
wat er mis is ze zijn er niet net zo min als onze barman jellelol2
Te mooi weer om achter de pc/laptop te zitten
Ben zelf nog even op het werk maar ga dan snel naar huis om in de tuin te genieten van een overheerlijke tom yum goong en een Singha biertje hmmmm
:chin:Klinkt niet slecht Singha Biertje en wat nootjes er bij
fijne avond
goodmorning Thailand!!
vandaag doe ik het wat rustig aan,sāmorgens werken en sāmiddags wat shoppen.
Daarna nog een bezoekje brengen aan het ziekenhuis(afspraak)en de dag zit er weeral op.
Ik leid vandaag een project over alcohol en drugs.
Verder heb ik nog heel veel fotoās die ik nog moet uitzoeken (fotoshoot Keukenhof, vakantie Kiev, modeshow/presentatie examenleerlingen), heb er zin in!
En morgen lekker weekend ![]()
Barman present, maar tegenwoordig runnen we deze keet meer als een āspeakeasyā sinds de drooglegging door de āoverheidā
(nudge nudge, wink wink)
lol2
:chin:Goede middag Thailand vrienden en vriendinnen het weer is hier in Nederland toch aan het omslaan dus maar weer de vliegticket sites afzoeken>>>Thailand :vak02:
Helaas moet nog zeker 8 weken wachten moet hier wat lopende zaken afwerken:mad:
Ik zal het wel niet goed zien maar vind het toch vreemd dat bij de nieuwe peiling van fleur over de souvenirs 80% vd reacties komt van mensen die slechts 2 posts hebben in een aantal jaar of net lid geworden zijn.
ik krijg bijna de indruk dat de redactie reageert op hun eigen posts/peilingen
Vandaar dat ik er geen aandacht aan schenk.
was jou dus ook opgevallen ligt het dus niet helemaal aan mij,maakte me al zorgen
Ja, was een paar maanden geleden ook zo, toen het hier verder heel rustig was ![]()
Ik beperk me tot het beantwoorden van vragen.
ik vind het zo doorzichtig dat ik het me eigenlijk niet kon voorstellen
Goedemorgen allemaal,
Hoe is het leven hier? Laatste dagje werken en dan heerlijk weekend vieren. verjaardagje hier barbecuetje daar etc nu maar hopen dat het weer niet al te veel veranderd⦠Jullie nog leuke of interessante dingen? Ik zie dat Frans al weer aan het zoeken is naar goedkope tickets :nod:
:chin:Goede morgen het is hier nog vroeg heb nu al zin in een lekker flesje Chang Bier zal het maar bij een kopje koffie houden
nee niet echt alleen dat het stil is, ik heb het bekende kanon weer van stal gehaald