:chin:Helemaal niemand op deze zaterdag aanwezig (geweest) zelfs Georges niet zal toch niet aan de prijzen liggen lol2
Mensen geniet maar van deze warme zaterdagavond
Sorry Fransjes,had wat schilderwerk thuis te doen,heel de dag geen pc aangeraakt.
In iedergeval nog een prettige zondag toegewenst Fransjes!
groetjes:georges.
:chin:Maak er ook een mooie zondag van
ps Droogt het niet te snel met deze temperaturen?:zon02:
Hoi Fransjes,wat zijn je plannen voor vandaag?een uitstapje maken nu dat het buiten zoān goed weer is,of thuis blijven en de giro van Italie bekijken op tv?(droogtijden van de verf is normaal zoān 8uur)
groetjes:georges
Voor de mensen die geintreseerd zijn in het Thais voetbal,hier enkele uitslagen van 7/5/2011
FT BEC Tero Sasana 1 - 0 Pattaya United
FT Chiangrai United 1 - 0 Muang Thong United
FT Police United FC 0 - 0 Chonburi
FT Rajnavy Rayong 2 - 1 TOT
FT Royal Thai Army 4 - 1 Khonkaen F.C
FT Sisaket 2 - 0 Bangkok Glass
Ik kom ook nog maar eens piepen⦠Alles kits met iedereen?
Wij vertrekken binnen 3-4 maandjes weer, maar ik zit serieus te denken van mān terugreis later te zetten, veranderlijk ticket en toch geen werk op dit momentā¦
Hoi Jelle,alles goe met je?Ben je momenteel werkloos?
tsja,ikzelf zal waarschijnlijk in juni of july gaan naar het land van de glimlach.
Ik was het nachtwerk meer dan beu⦠Dus mooie deal gemaakt met de manager: heb mān ontslag gekregen, dus extra crisispremie, die gaat natuurlijk rechtstreeks naar mān Thailand-potje. En volledige uitkering, dus ik kan even voort.
En vergeet de bekerfinale Twente-Ajax niet die om 1800 uur begint ![]()
Goed om te horen Jelle!
Nu je hebt nog alle tijd om de arbeidsmarkt af te schuimen,geniet maar van je reis binnen een paar maanden.
In iedergeval nog een prettige dag toegewenst!!
georges.
Ik denk Dave dat er verlengingen aan de pas gaan komen en dat Ajax met de cup na 120 minuten ga zwaaien!lol2
ps:geven ze deze wedstrijd op ƩƩn van de ānosā tv kanalen?
Zou graag deze wedstrijd willen volgen,maar denk dat het wordt uitgezonden door een comerciele omroep.
Goed lezen, Georges: ik ZIT ook zonder werkā¦
Maar even niet erg, want volledige uitkering EN optie om langer in Th te blijven:vak02:. Daarna weer op zoek naar nieuwe job.
tsja wel jammer dat je momenteel zonder werk zit Jelle,maar als je in Thailand vertoef dan kan je je eigen herbronnen en nieuwe plannen smeden.
Blijf je zoeken in de horeca sector Jelle?
Ja hoor, ben nu zelfs bezig met een opleiding tot kok. Ik kook al veel langer, maar ja⦠je hebt dat diplomaatje nodig heā¦
Nog veel suc6 met je toekomst plannen Jelle.
Tja,nachtarbeid,kan er van meespreken heb vannacht nog gewerkt,gelukkig waren het aangename temperaturen buiten.
Vroeger deerde alle nachtarbeid me niet,maar de laatste jaren kan ik moeilijk recuperen van al die nachten.(zal wel aan mijn ouderdom liggen zeker?
Heeft baco niet toevallig nog een kok nodig
??
Niet per se de ouderdom denk ik⦠Ik ben nu nog geen dertig en voelde het toch ook al na een aantal jaren.
Hallo allen,
Ik lees dit forum wel eens mee maar ik post bijna nooit.
Nu toch een post. Ik vlieg 16 mei naar Phuket, weet iemand hoe het op dit moment zit met het weer en de mogelijke schade van eerdere overstromingen?
Ik wil vanaf 16 mei het zuidelijke deel van Thailand pakken en 28 mei vlieg ik vanaf Krabi weer naar Bangkok (en 30 mei naar Amsterdam) want helaas moet deze reis weer stoppen na 3 maanden.
Groeten, Niels
:chin:Hoe kom jij aan 3 maanden
:chin:Goede morgen al weer een nieuwe week gisteren veel buiten geweest veel gefietst :zon02: