Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:goede morgen Doe mij het Thaise gerechtje maar alvast bedankt (kop koen krap)ja een snipper dag er stonden er teveel op het rooster dus ik was de gelukkig voor een vrij dagje

Voor mij ook hoor liever het thaise gerechtje maar ja daar hoort eigenlijk ook een beetje het mooie weer bij hahaha

:chin:Rik maak er ook een mooie dag van het weekend beloofd ook veel :vak02:goeds zomerse temperaturen:zon02:

Gaat zeker lukken hoor Frans ik ben dan wel niet vrij vandaag of morgen maar van het weekend wel dus ga ik dan weer heerlijk genieten van een Thaise BBQ! Jij veel plezier met je onverwachte vrije dag.

net ff wat keng som op, was weer flaming hot zullen we maar zeggenlol2

Is het niet naam keng som:zon02:
groetjes Fransjes

nou stoppen hoor baco het water blijft me in de mond lopen met al die lekkere Thaise gerechten van jou lol2lol2

:chin:Stop er mee ga de computer even met rust laten tot later
groetjes:dag:

wil niet vervelend doen maar die keng som was van gister, heb het restje net opgemaakt. Voor vandaag staan ze een pan tom yam kung te produceren en een pan met grote stukken varkens vlees met een saus waar ook kaneel stokjes in verwerkt zitten,weet ff de naam niet en ben te lui om het te vragenlol2lol2
enige probleem dat ik hiet heb is dat als ik rundvlees wil ik dat buitenshuis moet gaan eten.

Ja dat heb ik thuis ook mij vrouw heeft ook een antipathie tegen rundvlees. Maar geniet straks lekker van je Tom Yam neem ik me broodje kaas wel hahaha

eet smakelijk een broodje kaas wil ik ook wel eens.

rundvlees mag niet van buddha, althans die wij in huis hebben

Heb ik gelukkig een “alles” eter in huis.

:cheer:een klein feestje ik heb vandaag de 1000 postings gehaald :cheer:

http://www.khiewchanta.com/images/thai-beer.jpg

http://naturallyalise.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/THAI_FOOD-2_large.jpeg

[ame=“- YouTube”]YouTube - SABAI-SABAI (Thai Song) by ThongChai McIntyre[/ame]

Veel plezier :chin:

khap kun mak khap.

aroy mak :cheer::cheer::chin:

:chin:Rik ik zal ze wel lekker laten smaken proficiat:cheer::cheer::cheer:

is hier iemand…

kan niet slapen

Ik kom ff piepen hier aan den toog,vandaag een drukke dag gehad.
Zie dat er niemand is,dus ik kruip mijn bed in,tot morgen iedereen!
slaapwel en goede dromen over het land van de glimlach.
georges.

Goedemorgen allemaal!
Nog een dagje zweten voor de baas en dan een heerlijk weekend met 25gr.

:chin:Ja het weekend is nu echt begonnen :vak02:

:chin:Goede morgen zie dat er weinig bezoek is geweest ga lekker genieten van mijn vrije zaterdag:zon02: