Thailand zever-topic: Aan den toog

1. weten we nog niet, alhoewel al qaida wel al toegegeven zou hebben dat ie dood is

2. denk niet dat ze willen dat ie begraven wordt om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord word en om eventueel als hij het niet is te verhullen wie het dan wel is of andere schandalen te vermijden

3. met meer aanslagen denk ik

Dat is waar maar relatief gezien valt het nog mee. Ze kunnen zoals iedereen weet vrij heftig reageren op dit soort nieuws…

Qua aanslagen dan misschien afgezien van Marrakech jl. Maar de landen waar (burger) cq rebellen of politieke oorlogen woeden of iets broeit lijkt met de dag toe te nemen.

Het broeit zeer zeker laten we hopen dat het langzaam stopt met broeien en niet allemaal tegelijk tot uitbarsting komt.

Hoe is het op het mooie eiland Baco stilletjes of toch nog wel wat te doen?

:chin:Goede middag een ieder de eerste werkdag zit er weer op volgens mij is Davenuman ook weer terug hij zal wel HEIMWEE hebben

weinig tot niets te doen, het is al bijna zover dat je het irritant vind als er iemand binnenkomt voor een fles water of bier, je hebt dn zoeits van zie niet dat ik lekker niets aan het doen bent en jij stoort me daarinlol2

Haha ik kan me er zeker iets bij voorstellen. Ik ken het gevoel,heb het op het werk ook wel,hele dag stil en aan hey einde vd dag gaan ze allemaal bellen pff bekijk het dan ook maar haha

:chin:wees blij zijn ze je toch niet helemaal vergetenlol2lol2lol2

Goede middag vrienden van het Thailandforum!!Vandaag nog een extra dagje verlof genomen,had niet veel zin om te gaan werken.(kan gebeuren)
Nu vanavond lekker voetbal kijken op de buis(Barcelona&real Madrid)en morgen weer vroeg opstaan om te gaan werken.
Zou Dave al terug zijn uit Th?
groetjes en tot straks misschien?
georges.

:chin:George pas op met al dat vrij nemen straks ben je je baan kwijt en hoe moet je dan aan het geld komen om regelmatig naar Thailand af te reizen
groetjes Fransjes

:chin:niemand aan de toog geweest sinds gisteravond had echt niet afgeslotenlol2lol2lol2

Ja hoor, Dave is alweer teruggekomen uit Thailand…helaas. Ben maandagochtend geland en heb alweer heimweer…en nog steeds beetje last v/d jetlag. Vanochtend al om 5 uur wakker…
Maar zoals het er nu naar uitziet, vlieg ik begin juli terug…enkele reis dan…meer info volgt deze week :smiley: !

Weet niet zeker of deze hier al geplaatst was…anders nog maar een keer…de trailer van The Hangover 2 (in Thailand !!):

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“RYL_T7f59o8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

:chin:Dave zal voor je duimen

1 like

enkele reis >>> ik ben nu al jaloers :dag:
fijn voor je

Dave ook ik zal voor je duimen, als het je lukt om je daar te vestigen met een goede baan moet je toch wel aan ons denken en er dus voor zorgen dat je een logeer kamer hebt lol2

Hoop alleen maar dat Dave,ons hier op het Thailandforum niet in de steek zal laten!!
Kan ik missen als kiespijn,tegen wie moet ik dan mijn bedgeheimen vertellen?ha ha ha!!

:chin:Goede morgen een onverwachte snipperdag dus ben maar even naar de toog gegaan lekker ontbijtje en kan er weer tegen

Goedemorgen Frans!
Een lekker ontbijt rice with fried egg? of gewoon europees broodje met koffie haha
Lekker hoor maar een onverwachte snipperdag?