Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Goede morgen alweer een nieuwe maand wat vliegt de tijd
maak er maar een mooie zondag van

Goede morgend iedereen op het Thailandforum!Had gisteren nog wat gaan shoppen en een stapje in de wereld gezet(een lekkere kriek gedronken)
Vandaag doe ik het wat rustig aan,af en toe met één oog de competitie volgen op het internet,betreffende oa:Herenveen/ajax en Twente/ willem de zwijger!(2)
Maak er nog een gezellige dag van.
georges.

:chin:vergeet Eindhoven PSV niet onze laatste strohalm

In mijn gedachte had ik pee s vee niet vergeten Fransjes,maar helaas denk dat het dit jaar niets gaat worden.
Of Ajax zou moeten verliezen op herenveen,maar dat geloof ik niet!
Het is zo stil hier aan den toog? waar zitten mijn vrienden de Jan en Dave?

Ben de hele dag heerlijk thuis gebleven, was gelukkig vrij, in de avond de vrouw opgehaald bij haar werk ter afsluiting 2 Singha’s gedronken, hiep hiep hoera gelukkig is die dag weer geweest.

Allee manneke lol2.

Hoi Jan!! hoe is het met je?Nu mijn geheugen is een zeef,wanneer ga je weer terug naar Th,Jan?
Ikzelf ben al volop aan het zoeken op het net voor een goedkoop ticket,denk dat het iets gaat worden voor juni.
groetjes en nog een prettige dag Jan!
georges.

Georges als je wat gevonden heb geef je het dan ffies door? Ik ben zelf ook aan het zoeken en mocht ik wat vinden hoor je het.

Hoi George,

Alles com ci com ca.,nog 3 maanden en dan gaan we weer, tickets al in januari geboekt etc.

Spreek je !

En hier de voorspelbare uitslagen van de nederlandse voetbal competitie!!
FT AZ Alkmaar 5 - 1 De Graafschap

FT Den Haag 2 - 4 FC Groningen

FT Excelsior Rotterdam 3 - 1 FC Utrecht

FT FC Twente Enschede 4 - 0 Willem II Tilburg

FT NAC Breda 1 - 2 Heracles Almelo

FT NEC Nijmegen 5 - 0 Roda Kerkrade

FT PSV Eindhoven 2 - 1 Vitesse Arnhem

FT SC Heerenveen 1 - 2 Ajax Amsterdam

FT VVV Venlo 3 - 2 Feyenoord Rotterdam

Zal op tijd wel iets laten horen Rik! voor welke periode ga je naar Thailand?

Hier nog wat uitslagen van de gespeelde matchen in Thailand!(Voor wie het intreseerd?)
FT Khonkaen F.C 1 - 2 Police United FC

FT Bangkok Glass 3 - 1 Sriracha

FT Buriram PEA 2 - 1 Royal Thai Army

FT Chiangrai United 2 - 1 Pattaya United

:chin:PSV heeft nog wel kans op plaats 2 moeten we wel winnen in Groningen
groetjes Fransjes

:chin:Georges nog een ticket gevonden voor juni >>>

:chin:doe mij maar een exta koude Chang ik kan mijn draai niet vinden van avond heb zo veel heimwee naar Thailand
zet een fijn Thais (isaan )muziekje aan en droom weer lekker weg:slapen:

Proost, heb vandaag ook maar eens Chiang biertjes gehaald bij het Thaise restaurantje bij mij om de hoek.Wel schandalig duur: 3 1/2 euri per flesje…maar ja, zo kom ik alvast in de stemming. Nog even en ik drink ze weer in de bijbehorende temperatuur…

3euro50 … ja,dat is dure drank daar… hier in hasselt bij de chinees 1euro20… hebben chang en singha :chin:

dat is wakker worden dat osama has been laden een has been is nu, maar of het nu echt het terrorisme verminderd geloof ik niet eerder dat het nu ff zal worden aangewakkerd

Ik ben ook heel benieuwd…

1( is het nu echt waar?
2(waarom zo snel het lichaam dumpen in zee?
3( hoe reageert de gemiddelde terrorist op dit nieuws?

Maar goed we gaan het allemaal wel weer zien,al hoop ik dat het rustig blijft in de wereld :chin:

Nou zo rustig is het al niet in de “Arabische” wereld en links en rechts om ons heen.