Thailand zever-topic: Aan den toog

Goeiemorgen NL en BE ! Hoe is het weer bij jullie vandaag ? Wederom goed weer ??
Ben aan m’n laatste dagen Udon bezig, dan nog ff paar dagen BKK. Heb nog gesprek voor een baan en ga zaterdagochtend de fietstocht van Andre Breuer doen.

Hier vandaag weer prachtig weer. Deze reis helaas niet ff paar dagen aan het strand kunnen doorbrengen…volgende keer maar weer. En hoop dan een keer gezellig bij baco langs te kunnen gaan !!

Weinig plannen vandaag…gezellig beetje met vrienden wat eten…en ben het zwembad nog niet ingeweest, dus straks maar eens een duik nemen…

Hoi Dave,goede morgend!Aan alle mooie dingen komt er een eind aan,zeg buiten de plannen om een fietstocht en te gaan spreken ivb:de nieuwe job heb je nog meer plannen om iets te doen in Bkk?
Wanneer vertrek je juist terug naar Ned?
groetjes:georges.

:chin:Dave succes met het gesprek over je job misschien zien zien we elkaar dan wel eens in Bangkok

Weinig plannen verder… Heb voor Nederlandse vriend die in BKK woont Hema-worst meegenomen dus die heeft ie van me gekregen de 2e dag…dus ben wel nog uitgenodigd om zuurkool met Hema-worst te komen eten hahaha…lekker bij 30 graden Celsius :wink:
Mis Koninginnedag in NL dus mss eens in BKK kijken of ik dat nog beetje kan vieren…

Vlieg maandagochtend om 2.25 terug naar NL…zou graag terugreis willen wijzigen, maar dat zal wel onmogelijk zijn met agententicket dat ik heb…

Misschien bij de ambassade daar zal toch wel een borrel zijn :cheer:

Nog veel sterkte Dave,kan me voorstellen hoe je moet voelen om terug naar ned te vliegen.

Goedemorgen allemaal!
Hoe is het met iedereen hier?

@Dave zuurkool brrrr geef mij maar een lekkere somtam haha

Goede morgend iedereen,sorry was gisteren avond niet veel op het Thailandforum,was heel de avond aan het chatten met een philipine lady,ofdat er iets mooi uit de bus gaat komen weet ik niet.
Zelf ben ik nog nooit naar de Philipijnen geweest,zou er wel eens naar toe willen trekken,maar dan moet ik mijn Thailand missen.(echt moeilijke keuze)toch mijn geluk zoeken in de armen van een Thaise?
groetjes:georges

Ik zou het laatste doen georges,maar ja ik ben niet helemaal onbevooroordeeld hahaha

mijn credo is altijd niet zoeken je loopt er tegen aan, soms letterlijk.

:chin:goede avond even hapje aan de toog zie dat er gelukkig weer veel leven is in onze toog :cheer:

:chin:is er geen borrel op de Ambassade voor de Nederlanders?

Goodmorning"Thailaaaaannd"!!
Vandaag terug gaan werken,ben blij dat het maar voor één dag is.
Voor de rest zal het vandaag een druilrige dag worden,men verwacht regen.

:chin:George naar regen komt ook weer:zon02::zon02::zon02::zon02::zon02:

Goedemorgen allemaal.

Het is weer een stralende dag met een warm zonnetje en een beetje wind. Hopen dat het vanavond ook zo is met onze koninginnennacht. Hoe is het hier? Nog mensen die al weer bijna naar LOS vertrekken?

Goede morgend Thailandvrienden,vandaag zou het een zonnige dag worden,dus ik ga wat shoppen(nieuw kleren kopen)
Moest ik nog de tijd vinden,dan ga ik naar een thais restaurant om een heerlijke masserman kai te verorberen.
Tsja den Dave,nog 2x slapen en hopsakee terug naar Ned,maar ik heb een “stil” vermoeden dat het maar van korte duur is en dat hij kortelings weer vertrekt naar het land van de glimlach.
Maak er nog een gezellig weekend van vrienden en tot horens!!
gegroet:georges.

:chin:Ja goede morgen een ieder in Nederland is alles oranje ik zelf houd niet zo van die massa feesten dus doe ik het vandaag rustig aan
Dave heb je job nu gekregen in bkk?
George geniet van het weekend voor je het weet moet je weer werken maar goede trein verbindingen(veilig is ook belangrijk )Je werkt toch bij het spoor

Voor de mensen die hun voetbal ploeg volgen in Thailand,hier wat uitslagen.
FT Thai Port FC 2 - 1 Samut Songkram

FT Chonburi 2 - 0 BEC Tero Sasana

FT Osotspa M-150 4 - 1 Rajnavy Rayong

FT TTM Phichit 0 - 1 TOT

May 1

16:00 Khonkaen F.C ? - ? Police United FC

18:00 Bangkok Glass ? - ? Sriracha

18:00 Buriram PEA ? - ? Royal Thai Army

18:00 Chiangrai United ? - ? Pattaya United

Postp. Muang Thong United ? - ? Sisaket

de Koninginnedag hebben we met vuurwerk afgesloten.