Als ik kon toveren zou ik willen dat rechtvaardig zo is zoals dat is of zou moeten zijn, opzich een vreemde gedachte in een rechtstaat :dag:
Mooi gezegd. Oorlog en ruzie is nooit rechtvaardig, dus laten we hopen dat dat ook meteen verdwijnt.
(Ik ben nog een beetje ondersteboven van de beelden van Syrie die ik vandaag zag… Een van de landen die een speciaal plekje in mijn hart heeft :wub: P.S. verliefd op het land, niet op een persoon!)
Als je het nieuws volgt en ziet dan is vooral mijn indruk dat de wereld een grote teringzooi is en sorry voor diegene voor mijn taalgebruik, maar de wapen industrie viert weer hoog tij, ach ja economisch crisis voor Jan met de korte achternaam.
Ik ga weer een nachtje slapen C U 2 morrow :slapen:
Georges, ik zou je graag hiernaar toe willen toveren om ff een Singha’tje met mij te kunnen doen ![]()
Goede morgend iedereen hier op het Thailandforum!
@ Dave:Hoe was je restaurant bezoek verlopen,lekker gegeten?
@Aan iedereen ,ik keur elke vorm van geweld en onderdrukking af,spijtig genoeg is de wapenindustrie big buisness.
Ik denk dat ieder land wel ergens belangen heeft (olie)om met wapengekletter op te treden.
Natuurrampen ook weer zoiets,als je die beelden ziet op tv,dan krijg ik de krop in de keel,alle ellende van de mensen die hun dierbaren zijn verloren.
groetjes:georges
Hoi Baco,staat erbij jou ook masserman khai op het menublad?
Nu over frikadellen,eet het gewoonlijk met mayo,ketchup en veel ajuin"zalig".
Hoe is het met je zaak,druk?In iedergeval als ik in thailand ben zal ik eens binnenwippen,kunnen we wat bijkletsen en één of meerdere singhaatjes drinken.
Is erbij jou in de gebure een hotel of guesthouse aanwezig?(overnachting)
Laat maar iets weten Jaap!
groetjes:georges.
Ach, je weet het Georges, het eten is hier bijna allemaal lekker (m.u.v. sommige Isan-gerechten).
Vandaag auto gehuurd en naar Nong Khai geweest, Wat Pho Chai en Tha Sadet markt bezocht en heerlijk gegeten aan de Mekong…
op 2 minuten lopen zit je op het strand en daar zitten diverse resorts met simpele bungalows op het strand vanaf ong 300 tot 1500 per nacht.
het is nu doodstil maar we zitten nu in het hoogtepunt vh laagseizoen.
hoor wel wanneer je er bent en of ik er ben want zit nu ook veel in nederland, nu zit ik in thailand maar snel weer ff in nederland helaas
Mooi om te weten Baco!! Heb deze kant van Thailand nog nooit bezocht,kan je me een resort aanbevelen?
Zeg Dave,wat ook de moeite waard is om te bezoeken even buiten Nong khai is de beelden tuin van sala kaew ku!!daar vind je ongelooflijk gevormde religieuze (Hindoe) sculpturen.Ik zou zeggen misschien bij gelegenheid?
Het was idd de bedoeling dat we daar ook heen zouden gaan, maar 2 v/d dames moesten om 4 uur beginnen met werken, dus we hadden geen tijd meer om daar naar toe te gaan. Als ik me niet vergis is het van dezelfde kunstenaar als het Buddha-park iets buiten Vientiane.
Volgende keer dan maar
!
Dat laatste weet ik niet Dave,ben wel in Luangprabang geweest maar niet in Vientiane,moet je het antwoord schuldig blijven.
Nu ik heb deze beeldenpark in Nongkhai al 2x gezien,vindt het echt ontspannend om daar te vertoeven.(het geeft een rustig gevoel)ook ik was daarna toe gereisd "alleen"mijn exvriendin moest er niet van weten.
Je weet als het buiten een beetje te zonnig wordt,dan krijg je ze moeilijk mee,bang om een bruin kleurtje te krijgen.(was haar uitleg toen)
Dave amuseer je nog vanavond!! wat zijn je plannen voor morgen,als ik dat mag vragen?
wel het positieve hiervan is wel dat je dan weer een frikandel speciaal kan eten :beef:
dat is nu het probleem we hebben geen frikandellen op het eiland, ook geen mc donalds of burger king ed.(zal toegeven daar heb ik toch af en toe trek in)
:chin:Dirk ik zie dat je ook je weer de weg hebt gevonden naar de toog het lijkt wel reunie wel zo gezellig ik zie wel dat je nu vip bent wat heeft jouw hier toe gebracht
groetjes Fransjes:vak02:
hoe wordt je vip
:chin:dat zal ik ook graag eens willen weten volgens mij moet je dan betalend lid worden!
Door lid te worden kan je zien als je op het icoon WW VIP klikt bij Dirk kost een €12 pj dacht ik, zelf heb ik het toen ook gehad, Dirk heeft het trouwens als schenking gekregen van George omdat hij het toen gewonnen had met die verkiezings toestanden .
dit klopt idd het is een schenking van Georges, ik heb nu een paar extra mogelijkheden maar ik gebruik eigenlijk alleen de mogelijkheid om eigen berichten te veranderen (dit kan ook na geruime tijd nog) als er grote spelfouten in staan
betalen om andere mensen te helpen is iets wat ik niet doe
Moest ik eventueel terug een prijs winnen met één of andere wedstrijd hier op wwz,dan schenk ik hem aan Fransjes deze keer!!
Ook nog ffkes zeggen dat er dit jaar weeral een verlotingsprijs is op het Thailandforum!!
Natuurlijk kan men pas meedoen als men 100postings achter de naam heeft staan!
Ook zijn er een paar afwijkingen mogelijk,mensen die tervoren veel postings achter hun gebruikersnaam hadden staan,en die ff weg waren van wwz(die doen automatish mee met de wedstrijd!!)