Thailand zever-topic: Aan den toog

Het is niet meer nodig,denk dat Dave in slaap is gevallen Baco!lol2lol2

Hahaha…het laatste was whiskey/soda maar dat moet ik nu echt ff niet. Zit aan m’n 3e Singha’tje…zo naar hotel en ff paar uurtjes bijkomen… Vanavond weer een avond…

Hahaha, nou het scheelde idd niet veel…maar de accu van computer was op…dus tijdens het typen van m’n laatste bericht ging de computer uit :slight_smile:

ik zie wel dat bijna alle vertrokken leden hier weer terug zijn, en heb dus ook maar besloten om hier weer actief te worden. Niet dat ik anders tegen de dingen aankijk nu, maar ik denk dat we met z’n alle toch wel goede info geven aan onervaren of onzekere reizigers en dan vooral qua info over ons favoriete land Thailand, en dat mogen we andere reizigers toch eigenlijk niet onthouden

dus ik zou zegen doe mij maar een lekkere koude chang dan zal ik eens rustig rond gaan lezen hier zal wel veel gemist hebben

1 like

Ook weer welkom terug Dirk !!

dankje, ik zie wel dat je het weer goed naar je zin hebt in LOS, ik zou zeggen geniet er nog van voor zolang het nog duurt

Hoi Dirk,ook van mijne kant zeer welkom op het Thailandforum!!
Hoop dat er nog een paar verloren gelopen leden hun weg terug vinden hier op het Th forum
oa:Estherke,de Jelle en natuurlijk niet vergeten onze Frank(liu)den andere frank van Th.

bedankt Georges, ook ik hoop dat deze leden terug zullen keren, en voor jou dan vooral Frank(liu) en Jelle al was het maar om het belgen gehalte wat hoger te krijgen voor dat jij je hier alleen gaat voelen

Nou ik kan goed overweg met mijn Nederlandse vrienden hier op het Thailandforum.
Natuurlijk hoop ik dat de andere(Belgische kant)wat meer input geven hier op het Th-forum.(hoe zeggen ze dat op zen hollands,Dirk? ā€œnogal wiedesā€"(uiteraard)
Zeg Dave,moest je niet weten wat te bestellen in het restaurant qua eten,dan moet je maar eens de ā€œmasser man kaiā€ proberen!! samen met een lekker koud Singhaatje.

wel Georges ik woon in nederland maar wel in het zuiderlijke deel en hier zeggen wij veel dingen het zelfde als bij jullie, nogal wiedes is hier een zeer veel gebruikte uitdrukking en wij eten ook ajuin en geen uien lol2

ik heb ook nog steeds dezelfde mening

Jaaaaaaa, massaman kai ! Een van mijn favorieten… Maar volgens mij heeft restaurant waar ik heen ga die niet. Hoop het wel en dan afsluiten met een sticky rice met mango hmmm
Ik ga nu de deur uit…lekker eten ! Zal aan jullie denken !

:beef: ik heb speciaal dikwijls op n kaart gekeken als ik ergens ging ete in thailand voor MASSER MAN KAI… zag dat nooit op de kaart staan,wou dat graag es eten omdat georges daar altijd zo smakelijk over verteld… moet t de volgende keer echt proeven,maarja als ik het niet op n kaart zie staan?ben gene held in engels en zeker niet in het thais

staat ook vaak als musserman curry op de kaart en kai is kip dus chicken in het engels

staat ook als massaman curry op de kaart

ik heb trek in een fricandel speciaal

Zit aan de BBQ met hamburgers braadworsten kipsate en knoflooksaus, somtam en witte wijn :zon02:

Ik heb trek in drop…gelukkig heb ik nog een zak liggen hier, dus ik neem nog een paar droppies… De Thai hoeven het toch niet…

Als ik kon toveren van Herman Van Veen,ik wou dat ik mezelf kon wegtoveren naar Thailand!
Wat mis ik mijn flesjes Singha en jawel heineken bier,alsook het thais eten.
Wat ik niet mis is drop,blijft teveel aan de tanden plakken.ha ha ha !!
groetjes:georges.

Ik heb zin in vakantie, maakt niet uit waar naar toe…