Aha, oke. Thx Jenny, dat had ik gemist. Maar erg apart weer…zal er hier verder maar niks over zeggen…
Mocht je ooit op je werk vliegtickets over hebben, denk dan eens aan Mareille! Corberana heeft Transavia gemaild, maar die wilden helaas geen extra ticket ter beschikking stellen.
:chin:goede morgen een beetje een kater van het verlies van gisteren het zat er ook helemaal niet in voor PSV maar goed al aandacht maar weer op ons mooie Thailand
groetjes
daar zijn programma’s voor omdat te omzeilen, maar ik zou denk ik zelf het idee hebben krijg de … maar.
maar we moeten het wel een beetje levend houden die acties vd redactie
Nu ik vind het ook heel erg dat Corberana er niet meer is op wwz,kon er altijd goed met opschieten.
Vind het wel jammer dat Stancy een bericht heeft geplaats onder mijn topic(terug van weggeweest)
Voor de rest,iedereen een goede paasmaandag toegewenst!!
georges.
Ik voel me niet geroepen om mee te doen… Het gaat er in mijn ogen te vaak niet eerlijk aan toe. Dat is een persoonlijke keus.
Ik vind het ook jammer dat Corberana weg is. Maar nog erger is de manier waarop. Ik ken genoeg namen noemen van mensen die ergere dingen deden en WEL mochten blijven.
Dave, ik heb in november 2010 gevraagd naar regels op dit forum, ik heb nog steeds geen antwoord. Het draadje in de helpdesk over dat onderwerp is door de redactie gesloten. Kun jij m’n vraag beantwoorden, of moet ik binnenkort een nieuw draadje openen? Ik vind een wachttijd van bijna een half jaar om een vraag te beantwoorden een beetje lang…
Hi Jenny, ik ken alleen de zgn ‘Algemene Regels’ van WW…maar dat is ook alweer van jaaaaaaaaren terug…
Ik had ook een kater vanochtend, maar dan van de drank. Toen ik echter zag dat Pee Es Vee van Feyenoord verloren had, was mijn kater spontaan verdwenen. Ik heb hoop…de titel gaat naar de hoofdstad dit jaar !!!
heb het misschien een beetje verkeerd geschreven maar bedoelde het cynisch. wilde zeggen dat we de willekeur in ban acties en verwijderen van posts vd redactie niet moeten vergeten en ze af en er aan herinneren.
Hoi Dave!
Wat een spannende competitie in ned!!
Weet jij dat de laatste speeldag als toetje,Ajax versus Twente op het programma staat?
Nu ik zie dat Twente nog thuis moet tegen WillemII(hapklare brok)
Ajax moet nog op verplaatsing naar Nec(dacht ik??)
Dus het wordt allemaal beslist de laatste speeldag.
Ben je al vertrokken naar Chaaaaaaaaam?
groetjes en amuseer je Dave!!
georges.
Nee, Ajax speelt volgende week uit bij Heerenveen. Hoewel Heerenveen een slecht seizoen draait, denk ik wel dat Ajax het daar nog behoorlijk lastig krijgt. Ik vind Ajax namelijk ook niet overtuigend spelen. Maar als Ajax, Twente en PSV volgende week winnen, wordt de laatste zondag v/d competitie superspannend. Hoop dat het voor Ajax goed uitpakt en ze eindelijk weer eens kampioen worden. Die 3e ster moet er komen.
misschien dat ajax nog straf gaat krijgen voor het tonen van beelden feyenood - psv in de arena er is een vooronderzoek gestart
Ja, las het op Voetbalzone. Beetje triest. Er staat nergens in de regels dat het niet zou mogen. Tussenstanden mogen ook gewoon getoond worden, dus waarom geen doelpunten ?!!? Net alsof de spelers van Ajax bij het tonen van de beelden allemaal ff gaan staan kijken. Als de beelden niet getoond zouden worden, krijgen ze de tussenstand echt wel vanaf de bank door.
3 punten in mindering zou ik wel terecht vinden
Redactie !!! Mag ik een ban voor baco
???
Ik zeg dat Ajax de nieuwe kampioen 2011 wordt!!
Krijg ik nu mijn bak “chang beer” Dave??lol2
Ik hoop het Georges !!! Maar ik heb er nog steeds een hard hoofd in…
Pffffffffffff…ongelooflijk…mega-hangover…val bijna in slaap hier…
Leg wat ijs op je hoofd Dave,natuurlijk de warmte is niet bevordelijk om terug op je positieven te komen.
lol2lol2lol2lol2
tegen de kater neem gewoon een paar glazen van wat je als laatste hebt gedronken