vrolijk pasen een chang voor degene die alle eieren vindt
Goede morgend iedereen!
ff nog een correcte uitslag vermelden(want alles speelde zich af in de laatste minuten)
VVV Venlo 2 - 2 SC Heerenveen
Tsja Dave,Eupen heeft gelijk gespeeld op Charleroi en mag nu barrage wedstrijden spelen tegen 3 tweede klassers!
Charleroi zakt naar 26 jaar richting 2e klasse.
Hello Baco,goede morgen!! moet wel ff passen ik hou het bij koffie.
:chin:George ik zie dat je alweer een ster hebt verdient je gaat al weer als een raket
fijne pasen geld voor een ieder natuurlijk
Zal nog lang duren Fransjes voordat ik mijn 6de ster terug heb! lol2
In iedergeval nog een prettige dag toegewenst!
Ps:de competitie (voetbal)in Nederland krijgt een spannend einde,
Wie gaat er landskampioen worden?
Psv? Ajax? of Twente?
pronostiek voor georges:1/Ajax 2/ Psv en 3/ Twente!
:chin:ik hoop natuurlijk 1 PSV
:chin: feest mijn 1000ste post :cheer::cheer::cheer:
Gefeliciteerd Fransjes!! ik zou zeggen op naar de 2000!!:dag:
Gisteren een heel gezellige dag gehad met Mareille, en er zijn leuke foto’s uit komen rollen. Mareille vindt het jammer dat ze geen excuses heeft gekregen, en dat niemand de moeite heeft genomen om haar mails te beantwoorden. Helaas kan ik daar over meepraten!
Stancy, ik vrees dat Corberana niet eerder terug komt dan over 10 maanden. ALS hij dan al terug mag komen. Fouten erkennen is moeilijk voor sommigen hier :mad:
Goede morgen Jenny!!
Tsja,Corberana spijtige zaak,kon goed mee opschieten hier op het forum.(mis hem wel heel erg)
Zeg Jenny heb je die foto’s al ergens geplaats op je site ivb:Mareille?
groetjes en nog een prettige dag toegewenst Jenny!!
georges.:dag:
Ik plaatst geen foto’s van mensen zonder toestemming. Bovendien moet ik ze nog uitzoeken, en daar heb ik geen tijd voor omdat ik nu helaas moet werken :mad: Wel een gezellig paasontbijt gehad, en vanmiddag Pasen vieren met mijn pa.
Goede bruiloft gehad zaterdag?
S’morgens naar het gemeentehuis gegaan om mijn handtekening te plaatsen en klaar was kees.
Ben niet naar het feest gegaan,was er nog niet klaar voor(geestelijk)men begreep het(achterban).
groetjes:georges.
kijk dat is aangenaam check net teletekst en wat zien ik feyenoord staat met 2-1 voor tegen fc gloeilamp
En AJAX 3 - 1 voor tegen Excelsior plus 010 scoort net weer
Zo eindstand AJAX 4 - 1 Excelsior 010 wint ruim nog 1 puntje achter op de tukkers.
feyenoord - fc gloeilamp 3-1
ajax mag feyenoord wel bedanken
010 moest wel anders is het echt een verloren seizoen zonder enig uitzicht op iets.
Wat een heerlijkheid ! Dat Ajax gewonnen had, was me wel al bekend, maar ik zie pas net dat Pee Es Vee heeft verloren ! Goede reden om vandaag ook maar een Singha’tje te drinken.
Maar wat is er met Corberana aan de hand ???
Die is verbannen voor een jaar omdat hij de Britse vlag als avatar had genomen. Dit als reactie op de redactie, die Mareille een quizvraag fout rekende, omdat ze UK als antwoord gaf ipv Schotland. En dat terwijl er om een LAND gevraagd werd, en Schotland uiteraard geen land is! Hoe dan ook, Mareille won daardoor geen vliegticket, maar moest het doen met een fotoshoot met mij. Vanwege dat aanbod ben ik overigens ook een maand verbannen geweest! Helaas heeft Corberana nog een maand of 10 te gaan.
Ik kan geen PB sturen, vandaar het bericht hier. Je bent zelf MOD, dus je moet het maar verwijderen als het je stoort.
vind het wel gewaagd hoor jenny om dit zo hier op te schrijven voor je het weet heb je weer een ban te pakken.je weet hoe het werkt hier.
dat van corberana wist ik niet maar als ie echt voor 1 jaar geband is voor een zielige reden als een avatar zal ie wel niet meer terugkomen anders had ie dat al wel gedaan met een ander ip adres.
Als ik er straks een maand niet ben (en m’n schildpad avatar verdwenen is), dan weet je waar het door komt ![]()
Corberana heeft geprobeerd een ander account aan te maken, maar het IP-adres van zijn PC is (was) geblokt mailde hij ooit…