Zet maar een fles Blacklabel op tafel en wie er behoefte aan heeft wat nam keng bij en knallen maar :zon02:

alstublieft
oeps vergeten
nou de blacklabel wil niet lukken
Kan je ook niet voorzien van het plaatje zit namelijk via me phone.
Zo toch nog ff geplaatst :cheer:
Jan, bedankt voor de tip ! Ga het eens bekijken !
Hahaha Georges, die stond idd al een aantal weken bovenaan mān lijstjeā¦erg toevallig !! Banlansuan zag er idd prima uit en vlak aan het strand.
Ha, mān grote vriend van de afgelopen dagen
!
Jan ,wou nog een thaise soepje aan toevoegen maar het lukt me niet!Ik kopieerd de foto van het internet maar ik kan hem niet plaatsen:crybaby:
Is er iets veranderd om een foto te plaatsen?
Dave zit je al in Cha aam?
Where ever you go Johnny walks with youā¦
Georges, kopieer de URL van de betreffende webpagina en gebruik dan het icoontje om een afbeelding in te voegen. Vervolgens plakken en dan zou het moeten werkenā¦
Gaat bij mij nog steeds op dezelfde manier, via het paperclipje welke je ziet als je een bericht wilt plaatsen.
Oki dokie Dave!!
Zeg ben jij al in Cha aam aanbeland Dave?en wat staat er allemaal op programma de zondag?
Bedankt voor je reactie Jan.
Ik ben momenteel ook een johnny walker aan het drinken(blue label)had nog een restantje staan van nieuwjaar!lol2
AS Roma 1 - 0 Chievo
FT Bari 0 - 1 Sampdoria
FT Bologna 0 - 2 Cesena
FT Cagliari 1 - 2 Fiorentina
FT Genoa 4 - 2 Lecce
FT Inter Milan 2 - 1 Lazio
FT Palermo 2 - 1 Napoli
FT Udinese 0 - 2 Parma
FT Brescia 0 - 1 AC Milan
71ā Juventus 2 - 0 Catania
Spain - Primera Division
22:29 April 23
FT Valencia 3 - 6 Real Madrid
FT Barcelona 2 - 0 Osasuna
29ā Athletic Bilbao 2 - 0 Real Sociedad
Germany - Bundesliga I.
FT Bayer Leverkusen 2 - 1 Hoffenheim
FT Eintracht Frankfurt 1 - 1 Bayern Munich
FT Schalke 0 - 1 Kaiserslautern
FT St. Pauli 1 - 3 Werder Bremen
FT Stuttgart 3 - 0 Hamburger SV
FT Monchengladbach 1 - 0 Borussia Dortmund
France - Coupe De La Ligue
86ā Marseille 1 - 0 Montpellier
Holland - Eredivisie
FT Willem II Tilburg 2 - 1 AZ Alkmaar
FT Heracles Almelo 2 - 0 De Graafschap
FT Roda Kerkrade 5 - 1 NAC Breda
86ā VVV Venlo 0 - 1 SC Heerenveen
info voor den Dave en natuurlijk ook voor de andere leden !!
ik ga slapen weltrusten
Sweet dreams Jaap en tot morgen!!
Goeiemorgen allemaal !!
Weer een nieuwe dag in Thailandā¦helaas weer border clashes bij de Thai/Cambodjaanse grens de afgelopen dagen. Het zijn net 2 kleine kinderenā¦zuchtā¦
Georges, bedankt voor de voetbaluitslagen ! Hopelijk wint Ajax vandaag, maar Excelsior thuis zou normaliter geen probleem moeten zijn.
Ik zit nog steeds in Udon Thani, vlieg waarschijnlijk morgen of dinsdag terug naar BKK en door naar Chaāam.
Maarre Georges, ik mis de uitslag van Eupen ! Sinds je gezegd hebt dat dat jouw favoriete club is, kijk ik altijd ff wat ze gedaan hebben ![]()
:chin:Als PSV alles maar wint dan mag de club uit amsterdam ook alles wel winnen is PSV gewoon nummer 1 aan het eind .:cheer::cheer::cheer: