Yes die Dave, geniet er maar van :cheer:
Was weer genieten vanavond ![]()
Gezellig wezen stappen in Udon en uiteindelijk geeindigd in Mr Tongs, THE place to be in Udon. Wil hier niet meer weg ![]()
gewoon blijven dan
Rusten wel, maar niet vergeven en zeker niet vergeten! (Misschien komt dat over 10 maanden als Coberana terug is.)
Morgen de uitreiking van de troostprijs naar aanleiding van de Schotland-vraag. Net een nieuwe camera - ik heb er zin in :zon02:
En vrolijk paasfeest allemaal!
Zou dat zo graag willen idd. Gewoon vlucht terug missen…
Maar heb wel zeer goed gesprek gehad met reisorganisatie hier…heb 5 maanden de tijd om m’n Duits weer onder de knie te krijgen. Functie waarover ze het hadden was SUPER !!! Ga nu maar eens slapen…al veel te laat…maar elke minuut slaap is verloren tijd ![]()
Geen geld gestolen Georges, maar wel al veel te veel opgemaakt as usual… ![]()
Btw, heb je mailtje gelezen, antwoord volgt snel ![]()
Dave,blijf je morgen ook in Udon of ga je richting het zuiden?
Hoe is het weer daar,zonnig?
In iedergeval amuseer je goed Dave en ik zou zeggen"zet hem op"!lol2
groetjes:georges
Corberana die zit nu wel écht in de regen en zal wel aangenaam verrast zijn met :
héél véél zonnige Paaswensen uit de Lage landen en tot dan …
Lente Pasen Zon …nieuw leven…alles groeit, bloeit en geurt naar frisheid… dat maakt toch vrolijk blijer en milder… daarom met een beetje mildheid is het misschien mogelijk dat hij eerder dan voorzien opnieuw present kan zijn.
Vandaag ben ik nog in Udon, morgenochtend weer terugvliegen naar BKK en dan naar Cha’am voor paar dagen strand.
Weet er iemand nog een leuke, betaalbare accommodatie in Cha’am aan het strand (zwembad zou lekker zijn, maar niet noodzakelijk) ?
Het weer is hier prima, uiteraard weer zweetheet…de Thaise mussen vallen dood van het dak ![]()
ben je ook een nep reiziger zeg vliegen naar bkklol2
Hahaha, nee, de Thaise waarmee ik naar BKK reis, wil vliegen…wat een nep-Thai he om niet met de bus of trein te gaan
!
Goede morgen Nederland goede middag Thailand het beloofd al weer een mooie dag te worden:zon02:
Eerst een lekker broodje en een sterk kopje koffie en dag kan weer starten voor mij.
Fijn dat vele de weg weer weten te vinden naar de toog die 24 uur open is voor een hapje ,drankje of een luisterend oor .
Dave doen ze momenteel in Thailand ook iets aan Pasen .
@ Dave,
Wel een paar KM verderop HuaHin het Subhamitra Hotel lekker centraal gelegen en redelijke prijzen.
Het Banlansuan Resort kijkt uit over North Cha Am Beach en ligt op 20 minuten rijden van het centrum en de luchthaven van Hua Hin. Het biedt kamers met een eigen terras met uitzicht op de tuin of op het strand.
Kamers van Balansuan zijn uitgerust met airconditioning, een flatscreen-tv met kabelzenders en een eigen badkamer. De kamers beschikken tevens over een kluisje, een schrijftafel en een thee- en koffiezetapparaat. Het resort biedt ook roomservice.
Gasten kunnen bij de excursiebalie van het resort leuke dagtripjes plannen. U kunt in het resort gebruikmaken van een wasserij- en stomerijservice. Balansuan Resort biedt gratis WiFi en parkeergelegenheid.
Dave;dit hotel
ligt vlak aan het strand!!je hebt de straat maar over te steken!
prijs rond de 1100bath!
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQB2JC8s0If4rifblY8tLCnncLGX77q_hmadW-meoe95_fcG3uogA
ik kom hier ff snel een soepje naar binnenslurpen een chang voor degene die raad wat voor soep, noodlesoep wordt niet goed gerekend
Ziet er heel lekker uit Jaap!
Denk dat ik morgen mij eens ga verwennen en een thais restaurantje in het Antwerpse ga opzoeken,heb namelijk goesting in “masser man kai”!!lol2
:chin:kon het niet laten nog even aan schuiven aan onze toog doe mij maar een lekker schaaltje fruit met een kokos ijsdrankje
:chin: de 9000 topic is nu toch wel dicht bij:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:cheer:Ik pak hem :chin: zonder enige vorm van info lol2
:chin:kost je wel een rondje voor de hele toog :cheer::zon02::cheer: