Het zag er weer heel gezellig uit Songkran :cheer:
Volgend jaar zit ik er ook weer!!!
:chin:wat een weer in Nederland bijna Thaise temperaturen
George zie dat je toch weer actief bent teminste als je de zelfde bent als voorheen .
laten we elkaar hier toch maar weer wat vaker treffen aan de toog
een koude chang en een lekker hapje en dan is het hier ook weer zo gezellig.
goed idee
Ja, ben af en toe weer aanwezig hier ! Maar zit nu in Thailand dus ook niet al te vaak, zonde van de tijd ![]()
Ben afgelopen vrijdagochtend vroeg aangekomen in BKKā¦de laatste dag van Songkran en dat heb ik geweten⦠Omdat ik in het vliegtuig nooit kan slapen en behoorlijk vermoeid was van de lange vlucht, was het verstandig geweest als ik even goed had uitgerust. Maar ach, je leeft tenslotte maar 1x. Om een uur of 12 zat ik dus aan mān eerste Singhaātje (en wat smaakte die goed !!!). In de middag vroegen aantal Thaise vriendinnen of ik geen zin had om met ze mee te gaan naar Khao San Road. Tsja, inmiddels al een aantal Singhaātjes op dus kon al geen nee meer zeggen. Met zān allen in de tuk-tuk, grote bucket met whiskey/soda en op naar Khao San. En wat een feest weer daar zeg, ongelooflijk. Dus daar liep deze volwassen vent als een klein kind met zān waterpistool te schieten, geweldig, wat blijft dit toch een superfeest. Maar ja, slaaptekort, hele dag zon, vrijwel niks gegeten en veel drank zorgden ervoor dat ze me rond een uur of 8 bij het hotel moesten afzetten. Op bed neergeploft en de volgende ochtend weer eens wakker geworden met alle lichten nog aan. Was een superdag, maar ik denk dat ik 3 van deze Songkran-dagen in BKK niet zou hebben overleefd ![]()
Inmiddels alweer een week verder en nu in Udon Thaniā¦heb nog 1,5 week, maar als ik ergens al zwaar tegenop zie, is het de terugreis naar NL⦠![]()
De enige echte Fransjes!!(ben alleen veranderd betreffende mijn gewicht,ben een paar kiloās vermagerd!!)lol2
georgessiam/de echte!!
In iedergeval niets van aan trekken Dave!!je leeft maar Ʃne keer.
Oppassen voor je geld Dave,ik was toen ook dronken aanbeland in mijn hotelkamer en nadien was al mijn geld gestolen.
Nog een prettige voortzetting van je reis Dave,en geniet met āmateā!!lol2
georges.
Hey, dag Georges,
Ik herken je bijna niet meer ! Een paar kilo af zeg je, het zullen er wel meer zijn denk ik. Als je je maar goed voelt in je vel , dat is het voornaamste. Nog een fijn en zonnig :zon02:paasweekend aan iedereen ! En vroeg opstaan om paaseieren te rapen, vooraleer ze gesmolten ziijn !
Hoi Bellfleurtje!!
hoe is het met je knie? tsja ik moet er geen doekjes om doen dat ik uit een donkere periode kom(de reden dat ik ben vermagerd)
Zeg Fleurtje ga je nog dit jaar naar Thailand?
groetjes:georges.
@allemaal Welkom terug laten we het hier weer gezellig maken!
@Dave veel plezier in Udon en omgeving!
Ben er ook maar weer maar onder een andere profielnaam.
Jan :chin:
Mijne kop ervan af,dat dit mijne vriendā¦(1tip) van Hua hin is!!
Hoi Jan,gezellig dat je er weer bent**
groetjes:georges
btw:mooi profielnaam!!
Ha die George e.a idd je hebt het correct Huahin badboy is er weer.
Greetz,
Jan
Was het nog vergeten te zeggen Bellfleurtje,als ik terug ben uit Thailand dan zal ik je nog een geschenkje opsturen(een geschenk waar je nog recht op had:verlotingsprijs!!)
Voor de rest,niet teveel aan de paaseieren zitten hƩ Fleurtje!lol2
groetjes:georges.
:chin:Nu Dirk nog terug kan het snel weer een feest worden op deze site en laten we het verleden maar rusten
Een fijne pasen een ieder niet te veel eieren eten
nu heb ik wel zin in een Chang
George heb je tegen woordig wat beter tijden om te werken?
Dave geniet nog maar van ons mooie Thailand nog iets aan de haak geslagensmkiek
>>>hoop zelf nu echt eind juni terug tegaan.:zon02:
De trein is weer vertrokken zie ik ! Goed zo ! Er ontbreken er nog een paar, maar die vinden ongetwijfeld ook nog wel de weg. Georges laat die donkere periode nu achter jou en kijk naar de toekomst ! Vanaf nu enkel positieve dingen op je weg hƩ en mercikes al voor de attentie die je voor me zal meebrengen uit Thailand, zo ken ik je, een man van zijn woord.Geen reisje naar Thailand voor mij dit jaar, ben pas van in februari terug van India, was ook heel mooi maar totaal anders. Een pijnlijke knie heeft me ginder veel hinder bezorgd en na thuiskomst ben ik onmiddellijk geopereerd : beschadigd kraakbeen en een ontsteking weggenomen, en de pijn achteraf viel echt niet mee. Gelukkig gaat het nu al veel beter, maar ik moet nog erg voorzichtig zijn.
Groetjes aan iedereen, diegenen die nu in Thailand zijn : geniet ervan, maar wij hebben even mooie temperaturen hier :zon02:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0NwgQg8ugCGmmyViAKgJQ2pqYmcRC9wKVKPa_Cl27plwISgVbtw
voor george zijn terugkeer op het forum en zijn gezondheid
Ha, het is Jan !! Het lijkt wel alsof we allemaal weer terug zijn ! Goed om jullie allemaal weer te zien ! Ik ga nu gezellig ff stappen in Udon met een vriendin ![]()
Ben met een vriendin uit Udon op stap die ik vorig jaar met Songkran hier heb ontmoet. Verder geen commentaar hahahaha ![]()
Je hebt groot gelijk Dave!profiteerd er maar goed van!!Drink er ene op mijn kosten,nog een goede reisvoortzetting Dave!!
groetjes:georges