Hahahahahaaaaaaaaa!!! Jaaaah, natuurlijk, kinderhandel, verkrachtingen, geweld, genocides… dat bestaaaaaaat helemaal niet in Aaaaaaafrikaaaa!!
Hoepel toch op met je mening van drie cent en een worstebrood, knullol2
Hahahahahaaaaaaaaa!!! Jaaaah, natuurlijk, kinderhandel, verkrachtingen, geweld, genocides… dat bestaaaaaaat helemaal niet in Aaaaaaafrikaaaa!!
Hoepel toch op met je mening van drie cent en een worstebrood, knullol2
“eb al veel gelezeeuh”…lol2 Hoe bestaat het. That’s right: Run Forest, run!!!
Lees dan maar eens het betere boek over afrikaanse vrouwen .:chin:
Sorry, kan er even niet verder meer op ingaan, moet even een 419-scam afwimpelen…
praat niet zo dom ,het ene sex schandaal na de ander lees ik in de kranten en ja afrika is een mooi land en dat is thailand ook en zo zijn er meer landen , verders is het overal het zelfde, ik heb nog nooit een pro voetballer gezien met een lelijke vrouw,
Euhmmm… smaken verschillen.lol2lol2lol2 ![]()
oplichting daar doet afrika in het geheeel niet aan HAHA sorry
kinder handel mmmm madonna heeft daar toch net weer een nieuw kind gekocht
de glimlach van een thai … altijd nog beter als het bedelende gezicht van een ethiopier
laat me nu alstublieft niet lachen en door jou op merkingen denken dat het in afrika beter is kom op zeg
denk eens rustig na en baseer je uitspraken eens op feiten en niet op frustaties dat zou iedereen hier veel beter van pas komen
nou zal ik hem dan maar wakker schudden de afrika lover kijk even op de site en ga dan maar weer verder dromen Gambia: de liefde van jonge heren voor oudere westerse dames | Reizen en Recreatie: Reisverhalen :kus:
Ben in een 5-tal Afrikaanse landen geweest, en laat me dit zeggen : sinds ik vorig jaar Thailand bezocht, zien ze me zeker in Afrika nooooooit meer terug ! De keuze is gemakkelijk gemaakt, 'k moet er niet eens over nadenken !
Groeten van een Thailandlover ![]()
Engeland trekt mij ook niet en Turkie land ook niet maar daarom ga ik die landen niet afkraken.
Ieder moet naar het land gaan wat je zelf trekt en mooi vindt.
En als je nog nooit in Thailand bent geweest praat dan niet over een land wat je niet kent.
Het is een mooi land en zoals zij wel eens laten zien op de TV of wat je leest in een blad dat is over al òok in NEDERLAND kijk maar is goed rond in jou eigen land dan zie je pas wat voor een ellende hier is.
Ik ga wel naar THAILAND toe als het kan ben er al drie keer geweest en het bevaldt mij er goed.
Gebona.:zon02:>>>:dag::dag::dag::dag::dag::zon02::zon02::zon02:
:chin:Ik weet niet waar dit taal gebruik op gebaseerd is maar laat iedereen in zijn waarde .
het taalgebruik van afrikalover mag kennelijk wel vd redactie.
Kennelijk niet, want hij is geen lid meer van WW.
Hij heeft zelf verzocht zijn account te verwijderen, het is geen ban of zo.
:chin:goeie morgen een ieder we zijn al weer een week onderweg in 2011 wat vliegt de tijd
Dirk zag dat je ook weer even aan de toog had plaats genomen
hoi ik was bij boedha persoonlijk, mocht wat wensen van hem, na kort denken, vroeg ik of hij een brug kon maken naar de fhillipijne, hij vroeg waarom? ik zei dan kan ik met de moter er heen!! hij van tjeee daar vraag je mij wel wat, kan je niks anders vragen, na even nadenken zei ik , ik heb een thaise vriendin, maar ik begrijp haar soms niet kan jij mij helpen haar te begrijpen, zegt hij tegen mij wil je ook verlichting op die brug hebben hahaha
:chin:Toch maar een kijkje nemen aan de toog zie dat er echt niemand meer komt zonde zonde het thaise bier is hier zo fijn
Tja Frans… er is een andere toog waar de meesten nu uithangen, he…:dag:
Zoooo na een hele lange tijd weer helemaal terug!! Heb hier een hoop gemist merk ik wel weer:vak02:
Hoe gaat het met de overgebleven Los verslaafden?
:chin: songkrang,:cheer::cheer::kus: helaas ga toch weer later terug naar Thailand maar iedereen toch een paar fijne dagen dat er maar veel water gegooid zal worden
Dave, zag dat jr weer meer actief was fijn om te lezen ik zal ook weer vaker een kijkje nemen op deze site