ik geef toch antwoord op de vraag van boehdda dus dat mag ook niet.
fleur maakt dan jenny niet zwart in jou ogen maar ze trapt wel na naar iemand die zich niet meer kan verdedigen
ik geef toch antwoord op de vraag van boehdda dus dat mag ook niet.
fleur maakt dan jenny niet zwart in jou ogen maar ze trapt wel na naar iemand die zich niet meer kan verdedigen
Dus mijn post is ook verwijderd terwijl ik alleen een vraag stel?
Snap dat je spam wilt tegen houden maat dan moet mijn post ook verwijderd worden?
en mijn opmerking is gecensureerd bewijst mijn gelijk bedankt daarvoor.
ja boeddha zo gaat het
Sorry dat jouw post er ook aan moest geloven, Boeddha. Dit om te voorkomen dat andere (vluchtige) lezers alsnog jouw vraag gaan beantwoorden.
@Baco: zo gaat het op ieder gemodereerd forum, dat is geen censuur. Gelieve de discussie over dit onderwerp te staken, er is inmiddels al genoeg over gezegd.
Als de blokhut het niet met argumenten kan winnen gebruikt hij zijn natuurlijke vijand de kettingzaag om berichten te verminken.
Theo
:chin:goede morgen een ieder een fijne 2de kerstdag
George ik zal je missen op dit forrum ik heb veel al genoten van je in breng ik zie dat je nog wel als gast reageerd jammer dat het zo ver heeft moeten komen
groetjes Fransjes
Dat zijn oudere posts, van voor zijn terugtreding.
Ik sluit me verder aan bij je, maar denk dat we Georges hier niet meer zien.
Franjes je hebt de groeten van George en hij wenst U fijne feestdagen toe !
En zoals Steven schreef dit zijn oudere post , als gast kan men niet reageren enkel toekijken !
Trouwens je weet hem toch te vinden ?
Mvg Frank
Wat is er hier allemaal gaande?
Rare vraag voor een nieuwkomer !
Dit was een prachtteam voor Thailand forum maar ze hebben ze weggepest de heren van dit forum !!
Liu
En niet erg subtiel ook…
:chin:nog een paar dagen en het jaar is weer voor bij hoop dat ik komend jaar wat meer kan af reizen naar Thailand iedereen al vast een fijne jaar wisseling ook al mijn vrienden die reeds vertrokken zijn op dit forum
ik zeg weinig maaaaaar …ben er wel. de beste wensensen voor alles wat weer gaat komen in het nieuwjaar, spreek jullie op alle internet site met veel plezier, xxx
Voor antwoorden op uw vragen betreffende Thailand zoek ons ( de personen die hier vroeger talrijk aanwezig waren ) op een andere "locatie ":chin:!
:chin:
Mij zul je nooit in Thailand treffen,vind het een strontland!!
geef mij maar het mooie Africa,daar heb ik mijn hart aan verloren!!
Als je er blijkbaar nooit geweest bent, hoe kan je dat dan weten? Beetje dom.
Voor de duidelijkheid, ik ben nog nooit in Thailand geweest en eerlijk gezegd trekt het mij ook niet heel erg (in ieder geval minder dan de meeste andere landen in die regio), maar datzelfde geldt net zo goed voor Afrika (een echte Afrika-fanaat zou trouwens toch moeten weten dat je dat met een ‘k’ schrijft, niet met een ‘c’). Maar waarom zou ik het dan af gaan lopen zeiken?
Amai zeg, het niveau van de postings hier op het Thailandforum gaat er op vooruit… Wat ben jij een innemende persoonlijkheid, Afrikalover. Zorg dat je niet stikt in je eigen gal.
Ach ja, zolang het maar geen opruiende taal versus de redactie betreft, moet het zeker wel kunnen, niet?:vak01:
BLIJF DAN OP HET AFRIKA FORUM !
Waar wij dergelijke taal niet verkondigen !
:chin:
Het kan misschien wel een mooi land zijn,maar ik heb al heel veel negatieve verhalen gelezen.
Oplichtingen,kinderhandel,de glimlach van de thai,vergeet het maar ze zijn er alleen maar op uit om je geldbeugel wat lichter te maken.