Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Dirk ben gaan kijken op deze nieuwe site voor mij maar ben altijd ook graag op deze site te vinden

Topic betreffende Jenny,verplaatst naar dit draadje,door ketut.
http://www.wereldwijzer.nl/forum/algemene-vragen-and-discussies indien u wilt reageren!

geen enkel probleem :dag:

de topic ivb Jenny is door de redactie verwijderd!!!pure censuur!!

Naar aanleiding van het zomaar sluiten van een topic waarin niemand wordt beledigd of respectloos wordt behandeld heb ik de beslissing genomen om mijn account te gaan opzeggen, daar ik er al melding van heb gemaakt in het Thailandteam overleg topic bij deze dan ook Aan den Toog.
Meestal met veel plezier gepost en gelezen op het forum maar vindt het nu wel gedaan.
Zal over 24 uur mijn verzoek plaatsen in de helpdesk.

Sawadeekrap Chokdee pi mai.

Ik hou het ook voor bekeken hier op wwz! men mag mijn moderatortitel in hun gat steken!!
Ik ga nu een bericht plaatsen op de helpdesk.
Men kan me vinden op de nieuwe site!
Had nog een bericht geplaatst om afscheid te nemen in het reiscafe,maar dit hebben ze ook verwijderd!

sorry maar wij,Hans2007, Georgessiam, Davenuman, Neyana, Jan Aalstede, Fleurtje, Jellebowski, Liu ,Baco, inazuma, Jenny en ikzelf zijn hier door omstandigheden opgestapt tot … voorlopig 14 jan maar en dit zou zomaar langer kunnen gaan duren.
voorlopig zijn wij elders bereikbaar, maar onze kennis over thailand is wel hetzelfde gebleven

tsjaaaa

atst aangepast door Jurjenb : 21-12-10 om 00:40 Reden: spam verwijderd
:chin:

Allezins een prettig eindejaars !!!

Jij ook een goed uiteinde. :slight_smile:

Erg kinderachtig zoals hier mee wordt omgegaan Jurjen.

Dat vind ik ook. Een ander forum bij iedereen onder de neus hangen, omdat men het niet eens is met een beslissing van de redactie m.b.t. een geband lid, dat is zeer kinderachtig. Ik verwijder alleen de links naar het forum, zoals dat met alle spam gebeurd. Belangenverstrengeling heet dat.

Ik heb niets met deze discussie te maken gehad, en wil dat graag zou houden.

Maar de manier waarop hier met medeforumleden, al jaren actief en met zeer waardevolle bijdragen, is omgesprongen is ronduit onbeschoft. En om dan te denken dat het gaat om een ban geeft dat mij aan dat degene die dat denkt niets van de hele discussie heeft begrepen.

Dat is alles wat ik hierover kwaijt wil, en maak er verder dan ook geen woorden aan vuil.

Het is uiteraard prima om een mening hierover te hebben, maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat men dan maar zo veel mogelijk leden moet beïnvloeden om ergens anders op internet rond te hangen. :wink:

fleur probeert jenny toch ook zwart te maken dat is toch ook het beinvloeden van andere leden?

Maar uhh, wat is die nieuwe site dan? Wil zo veel mogelijk info kunnen vragen dus verschillende sites kan geen kwaad

@boehdda hier kun je de site vinden Dit forum bestaat niet

Dank je wel

Baco101, bij deze een waarschuwing. Je snapt zelf ook wel dat als ik net alle links heb verwijderd, dat je 'm dan niet alsnog wederom moet plaatsen. Dat heet ‘uitlokken’.

Fleur heeft Jenny overigens nergens zwart gemaakt, bij mijn weten. Ze heeft alleen maar de feiten gepresenteerd die de reden waren voor haar ban en Jenny’s vervolgacties waardoor Fleur bij haar beslissing bleef.