Rik allereerst welkom terug online en gefeliciteerd met je partner alleen wel erg balen van die absurd hoge prijs mischien dat dave nog wat voor je kan betekenen in deze
heb een peiling gemaakt op het reiscafe van wwz in verband de ban die gegeven is aan jenny!
graag jullie reactie aub op het reiscafe!
Dankje wel Dave (en alle andere natuurlijk)
Ik heb vanmiddag al een ticket geboekt bij BM tickets koste 585 en dat is dezelfde vlucht als dat ik terug ga dus lekker samen terug:cheer::cheer:
Dit was trouwens de zelfde vlucht als bij schiphol tickets ik heb ze maar een mailtje terug gestuurd dat ik ergens anders geboekt had voor bijna een vierde van hun prijs heel gek maar heb niks meer vernomen :chin:
Dat werd tijd man vroeg me al af WHERE THE FCUK IS RICK
Dag iedereen op het Thailandforum,bij ons hier in het noorden van Antwerpen is het aan het sneeuwen!
Hoe is de situatie in Nederland momenteel?
Jan stront aan de knikker! als ik wil inloggen krijg ik dit
De opgegeven gebruikersnaam is onjuist, controleer deze en probeer nogmaals. Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan de beheerder
Esther heeft voor mij een account aangemaakt,Esther help!!!
Esther is druk voor je in de weer!
Het gekke is, vanmiddag stond je er als nieuwste gebruiker!!! Dus het nieuwe forum heeft je wel geaccepteerd!
Georges, heb een nieuw account voor je aangemaakt! Maar wel met precies dezelfde gegevens als die jij mij hebt doorgegeven! Had trouwens je email adres weer gevonden dus die pb kun je als niet verzonden beschouwen!
Zo raar, je bent ook weg uit de ledenlijst, Frank viel het ook al op.
Nou ja, even hetzelfde doen als vanmiddag (activeren via de mail) en dan is het als het goed is ok.
fingers crossed…
heb mij kunnen activerenn het is gelukt!
nu ga ik slapen verwacht morgen de controle arts! slaapwel aan iedereen!
slaapwel, G
georges weltrusten
jelle ge zit hier verkeerd lol2lol2
Men heeft mijn peiling ban terecht of niet terecht verplaatst naar het indonesie forum,waar het kan doodbloeden!
Ik denk dat het slechte reclame is voor wwz,dat mijn peiling in het wwz reiscafe staat,dat zal wel de enige redenen zijn!groeperen van draadjes?tsja mijn gat!!
Lees, post en antwoord alleen aan de toog of de topic aangaande de ballingschap van Jenny, nogmaals ten spijt van de vraagstellers.
De redactie laat niks van zich horen…zijn zeker druk in de sneeuw aan het spelen…tsja, prioriteiten stellen he…
Slechte reclame voor wwz dat ik een peiling heb gemaakt in het reiscafe!!
Ze zullen weeral afkomen,alle draadjes over Jenny groeperen(dat pik ik niet)pure rosaaaale arbiiilllll praktijken!! bahhhhhh
Als ik effen mijn gezouten mening mag geven !
Eerst en vooral sorry voor de eerlijk bezoekers van dit forum wij ( leden van dit forum ) gaan niet akkoord met het zwijgen opleggen van één van onze collega’s en daarom geven we geen antwoord.
Als we onszelf de ban opleggen dan moet dat ook hier gebeuren gewoon weg geen antwoorden meer geven ( tot spijt voor de vrager ) trouwens er zijn nog Thailandforums en wie zegt dat dit geen nepvragen zijn van de heren en dames in hun ivoren toren die het lef niet hebben om publiek te reageren maar af en toe een pb ( of pm ) geven of een ban !!!
Laat ons hier gewoon weg zwijgen, dus geen reakties op (nep) vragen !
En ban maar :chin: !
[URL=“http://www.aroundtheglobe.nl/”]
++++
Als ik effen mijn ongezouten mening mag geven !
Eerst en vooral sorry voor de eerlijk bezoekers van dit forum wij ( leden van dit forum ) gaan niet akkoord met het zwijgen opleggen van één van onze collega’s en daarom geven we geen antwoord.
Als we onszelf de ban opleggen dan moet dat ook hier gebeuren gewoon weg geen antwoorden meer geven ( tot spijt voor de vrager ) trouwens er zijn nog Thailandforums en wie zegt dat dit geen nepvragen zijn van de heren en dames in hun ivoren toren die het lef niet hebben om publiek te reageren maar af en toe een pb ( of pm ) geven of een ban !!!
Laat ons hier gewoon weg zwijgen, dus geen reakties op (nep) vragen !
En ban maar :chin: !
sorry maar wij,Hans2007, Georgessiam, Davenuman, Neyana, Jan Aalstede, Fleurtje, Jellebowski, Liu ,Baco, inazuma, Jenny en ikzelf zijn hier door omstandigheden opgestapt tot … voorlopig 14 jan maar en dit zou zomaar langer kunnen gaan duren.
voorlopig zijn wij elders bereikbaar, maar onze kennis over thailand is wel hetzelfde gebleven