Kan je er een screenshot van maken en doorsturen? Dan lezen wij het wel voor jou
voor alle duidelijkheid, t is een combo van cijfers en letters…
en als extra test moet je ook het cijfer 3 aanduiden als middelste van de 5 opties (kotje erboven of eronder)
slaap lekker, GG
Lieve Georges, welk mail adres gebruik je om je eigen te registreren? Het mailadres wat ik heb? Dan maak ik gewoon een account voor je aan! Uiteraard blijft alles privé, neem aan dat je me wel vertrouwd;) Stuur me anders ff een mail of een pb.
Hallo luitjes,
Ik ben er weer hoor
Was er even uit door verschillende oorzaken maar ben weer terug. Hoe is het hier?
Hoi Rik momenteel is het hommeles op wwz!! dit ivb de ban die onterecht is gegeven aan Jenny!
als je ff een paar pagina’s terug bladerd (aan den toog)
Ik zal het eens gaan lezen Georges!
pfff wat een onzin!!! Ik heb inmiddels een account gemaakt bij de link haha
Mooi om te weten Rik!!
Ik heb wel heel goed nieuws!!! Mijn partner kan met me mee terug naar NL !!! Nu alleen nog een ticket boeken bij eva air. Heb net alleen gesproken met schipholtickets en die rekenen 2100 euro voor een enkele reis! die zijn echt gek. Ik probeer het wel ergens anders we willen graag samen terug en ik zelf vlieg 18-01 met eva
Gezien en gedaan! Zie pb!
Ga nu naar de kapper!!! Ben er nodig aan toe, lijk wel een Samson hond!lol2
heb het bericht ontvangen Esther en aangeklikt voor activering!zit snor denk ik!bedankt!
Sorry boy’s and girls was ff aan het audiochatten met mijn nieuwe vlam!tussendoor heb ik met een half oog de ontwikkelingen betreffende mijn nieuwe account gade geslagen,bedankt Estherke!
Goed om te horen Rik ! Gefeliciteerd !!
Kan je vriendin zelf niet eens een prijs navragen bij een reisbureau’tje in Thailand ? Enkele reizen zijn sowieso vaak vrij prijzig (hoewel dit wel een erg absurd bedrag is) en dan is dit ook nog eens van TH naar NL. Vaak hebben reisorganisaties nog wel eens ‘speciale’ prijzen voor enkele reizen van NL naar TH, maar niet altijd andersom.
En, dat zou ik morgen eens kunnen nakijken, misschien zit de vlucht bkk-ams op 18jan wel errug vol.
Ik kan niet meer reageren in de topic reactie verwijderd topic plaatser Corberana(helpdesk)
wordt ik aan banden gelegd??
dat weet ik niet Georges ik heb er net nog wel gereageerd
sorry Georges ik bedoelde dat andere draadje hierover