jongens moet ik me daar eerst registreren? heb mijn gebruikersnaam +dezelfde wachtwoord ingevoerd!wil mij registeren maar het lukt me niet?
Ja is een makkie alleen ff goed die woord letter code aan het eind invullen en na een post aanvinken dat je een email notificatie wenst bij een nieuwe post :cheer::cheer::cheer: de weg wijst vanzelf George:chin::chin::chin:
heb me aangemeld dave
Ben tijdelijk afwezig hier…
ja Georges je moet je er eerst aanmelden gewoon rustig het formulier invullen en onderaan de code"overnemen welke in het plaatje staat dan krijg je een email waarin een link staat hierop klikken en je bent binnen
Heb problemen bij de inlogpagina
De webpagina kan niet worden weergegeven
mannen ben juist in een chat sessie zal binnen 10minutjes terug proberen!ff geduld!
Jongens ben mij aan het registeren maar het veld met letters is onduidelijk!! Kan het niet lezen help help!!Uurlijkse registratie pogingen overschreden!
Druk je back-knop en probeer iets anders.
kun je onderaan niet op iets drukken zodat je een ander zichtbaar nr krijgt het is een combinatie van letters en cijfers
Ik krijg ook dezelfde melding,Dave!
Weet jij de cijfers en getallen nog uit je hoofd,Frank?,lol2lol2
Nee het is voor iedereen verschillend wacht ik ga nog iets proberen
wachtGG
Lukt nie ![]()
Het lukt mij niet Gg !!
Maar de code is een beetje opzettelijk moeilijk gemaakt dat is bij iedere inschrijving zo!
Maar meestal een knop als je daar op drukt krijg je een andere code die dan misschien iets duidelijker is voor jou " try again "[URL=“http://reizennaarazie.xsbb.nl”]
Lukt het om op de andere site binnen te komen, GG?