Thailand zever-topic: Aan den toog

Ben ook aangemeld er moet idd wel wat leven in worden geblazen dus maar snel de bar op kuisen, Frank(liu) !!!

heb me net ook aangemeld en een eerste berichtje geplaatst waarschijnlijk het eertse van vele :wereld:

Ik probeer er straks nog wel ff op te komen…
Heel erg, maar ben het wachtwoord van het forum vergeten :frowning:

Heb het nu al te vaak geprobeerd…probeer t over een uurtje nog eens…

lol2lol2lol2

Tsja, tis heel erg Dirk…ik weet het :frowning:
Maar neem aan dat jij al een nieuwe ā€˜Aan den toog’ geopend hebt ??

nee nog niet heb alleen even hallo geroepen tegen iedereen, en onze vriend Jan Aalsteden heeft al gereageerd
ik denk dat ik maar een aan den toog open in het algemene travel lounge topic of denk jij dat het in het thailand topic beter is?

Wist niet dat dementie al op zo“n jonge leeftijd begon Dave?lol2

lol2:cheer:lol2:cheer:lol2

En als je nou eens voor je inlogt aanklikt ā€œwachtwoord vergetenā€ ? Normaal is het zo (althans dat heb ik) dat je ww hetzelfde is als die van het beheerderspaneel.

denk dat dat idd wel in de lounge kan…

Ik ben alvast de drankvoorraad aan het over hevelen :dag::cheer::dag::cheer:
naar de opslag lol2

Je bent een kanjer dat je alles op de fiets over verhuist! lol2

Nou het enige wat ik doe is de voorraad op de fiets zetten het verplaatsen heb ik uit besteed :cheer::cheer::cheer:

Jep, al gedaan… Maar wordt nu aangegeven dat ik al te vaak heb proberen in te loggen…valt best mee…pas 6389 keer… Heeeeeel vreemd.
Mag het als het goed is rond half 10 weer proberen… :wink:

Klopt, m’n ww voor beheerderspaneel is hetzelfde, maar die weet ik dus ook niet meer :). Maanden geleden dat ik op die site was.

Goh, laat ik nou net door m’n rug heengaan…ik pas…

Tot half 10 wachten en dan maar gelijk je wachtwoord opvragen!

Gebruik je je normale email adres? Misschien via een ander ip-adres proberen?

Oftewel ik kan wel even testen dmv jou naam en je email in te vullen. Misschien dat ie m dan wel pakt omdat het dan via mijn ip gaat.

Nog maar 20 minuten… :slight_smile:

Nou Dave wij zijn al lekker bezig daar je mag wel opschieten :cheer::cheer::cheer:

Ben al klaar klusje geklaard…