Ha die George ook weer wakker ik ga al weer bijna naar bed nou ja over zo’n 3 uurtjes hahaha.
Kom direct terug naar den toog,ff een artikel over taxi’s plaatsen op het Thailand news!
op nu.nl staat ook iets over de demonstraties in bangkok misschien ook nog interessant?
Inderdaad, ieder zijn leven zoals hij dat wil zolang niemand gekwetst wordt en we gelukkig zijn.
Heb er vroeger al iets over laten uitschijnen, men partner en ik schelen 39 jaar. Ik heb er in het begin even moeilijk mee gehad tot ik er over met een hogere monnik sprak. Zijn antwoord : Is er geweld, dwang of geld mee gemoeid. Neen. Zien jullie elkaar graag en zijn gelukkig.Ja. Dan ga en doe goed, moge Boeddha jullie beschermen. En dit doen we dan en niemand in onze omgeving heeft opmerkingen buiten wat jaloezie van zijn verre familie dat hij het beter heeft.
MVG Frank
Goede morgen Frank,hoe gaat het met je?Nog een uurtje en het begint weer donker te worden in Thailand,plannen om uit tegaan,of rustig de Thaise tv channels aflopen met je remote-controller?
Haha Georges, het had zomaar gekund :lol:.
Ik zag je daarstraks ff online,ik dacht zal den Thomas is wakker maken.
Heb je goed gevierd vannacht(uitgegaan) of rustig thuis gebleven?
Vannacht ben ik thuis gebleven, ben een beetje grieperig! Maar ben ook van plan om sowieso de komende maanden wat minder uit te gaan want er moet natuurlijk ook gespaard worden voor vakanties en dergelijke! En voordat ik vertrek naar Thailand heb ik nog een weekend Amsterdam en een weekend Parijs voor de boeg wat helaas ook geld zal kosten :lol:.
Hoe gaat het met je liezen? Kun je je benen min of meer alweer optillen Georges?
Heb er vannacht last van gehad!Nu is de vraag wat gaan we er aan doen?Volgens de dokters kan ik eventueel rusten,de pijn zal dan verdwijnen of me laten opereren? Nu de ingreep is maar een dagje blijven (ziekenhuis)maar de nazorg kan wel 2 maanden duren.
Ik zal proberen uit het ziekenhuis te blijven, en je lichaam je liezen laten proberen te herstellen, maar ik kan natuurlijk je pijn niet voelen…
Daar heb je gelijk in dokter Thomas
Heb het stukje al geplaatst op het laatste Thailand nieuws!:dag:
[quote=“georgessiam, post:885, topic:69058”]
Goede morgen Frank,hoe gaat het met je?Nog een uurtje en het begint weer donker te worden in Thailand,plannen om uit tegaan,of rustig de Thaise tv channels aflopen met je remote-controller?[/quote
Het is hier al gans de dag bewolkt, maar geen spat regen.
Zal deze avond na de honden (zorg ook voor die naast de deur) gevoerderd te hebben en hun (mijn) lange wandeling, bij thuiskomst een goeie slok Hong Tong drinken. Waarom, wel de ThB is vlug aan het stijgen zodat ik het toch al iets rooskleuriger kan zien voor de verlenging van mijn visa en we iets meer in het laadtje hebben (zal dan mijn rondje aan onze toog geven, 2 ook). Maakte me er toch ietwat zorgen over.
By the way, beter laat dan nooit (miste het bijna door dat rotslecht internet hier), Spoedig en volledig herstel (niet te veel pijn hoop ik) en moest er toch een op van komen rust dan genoeg nadien.
MVG Frank
Dat de euro terug stijgt hebben we te danken aan Duitsland en Frankrijk!!
Zodoende wordt de bath opgewaardeerd,ik verwacht de komende dagen dat de bath nog gaat klimmen.http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6810.gif
Goed om te horen zie dat de AUD ook weer wat omhoog is gegaan nu nog verder want 1 euro voor 1,50 is nog steeds niet veel. Ik kreeg vorig jaar 2 AU dollar voor 1 euro.
iedereen een goede middag doe mij maar een lekkere koffie en geef de rest ook maar wat
@Georges ik lees net van je ongelukje, en ik wens je veel sterkte toe
mocht je geopereerd mpeten worden zou ik even naar de verzekering bellen mischien mag dat wel in thailand inclusief de nazorg
Middag iedereen thé graag ennnnnnn e koekske .
Zeg Frank (th) je maakt mij nieuwsgierig naar diene hong ton ( kruidendrank ) smaakt da zo een beetje naar cognac ?
Frank ( be )
Hong Tong is een lichtbruin (lichter dan cognac) kleurige kruidendrank 35 gr. en 170ThB, die ik met niets kan vergelijken maar toch beter is dan dat Mekongspul. In de betere of toeristische resto’s schenken ze hem niet, daar start het met Regency (iets beter dan Mekong maar brand toch nog).
dus local bar of shop en thuis (op de hotelkamer) drinken. Liefst onder vrienden en met een hapje.
Frank (Th)
Thanks Frank ( Th),
Ik ga trachten hem te kopen in één van de Aziatische winkels in Brussel town.
Gezondheid !
[quote=“liu, post:899, topic:69058”]
Thanks Frank ( Th),
Ik ga trachten hem te kopen in één van de Aziatische winkels in Brussel town.
Gezondheid ![/qu
Drescription: Rum Product
Rum is een soort drank gedistilleerd uit suikerriet sap, suiker of melasse totdat het product is met 60-95 graden alcoholgehalte. De inhoud zal dan worden vermengd met gezuiverd water tot een bevredigend niveau van alcohol produceren voordat ze overgebracht naar leeftijd in verkoolde eiken vaten gedurende ten minste een jaar.Voordat de flessen drank kan verder worden gemengd aan te passen voor de gewenste kleur, aroma en smaak.
- Sangsom Gold Medallion
- Sangsom Superio
- Sangsom Premium
- Sangsom Superio
- Sangsom Similan
- Mekhong
- Mekhong - Mekhong Superior
- Mangkorn Thong
- Hong Thong