Van je lijstje Frank (Be) is de enige die volgens mij naar rum smaakt de Samsong. Probeer als appero volgend recept.
Limoensap (naar believen)+ gebroken ijs, daarop een goeie geut Samsong en afvullen met koud suikerrietsap (die plastieken flesjes met groen sap die ze langs de kant van de weg verkopen (als teken staan er rietstokken bij).
Gezondheid Frank (Th)
Als het zover is wie weet,had er eerlijk gezegd niet aangedacht Dirk!Stel je voor dat ik gedurende mijn nazorg naar Thailand zou mogen vertrekken.
Ik denk dat er een paar op mijn werk niet blij zouden zijn als ze dat horen!
Maar ik zal het zeker niet aan hunne neus hangen(als ik eventueel vertrek)lol2lol2lol2
Ik had ongeveer hetzelfde idee, maar dan voor mijn implantaten . Zal binnenkort is contact op nemen met mijn verzekeraar om de mogelijkheden te bespreken.
Ik ben er weer na een nachtje slapen. Het is hier nu 7.45 in de morgen. Het weer is zoals elke dag wat regenachtig maar is logisch want het is regentijd hahahaha.
Verder eigenlijk weinig te melden dan dat ik heerlijk heb geslapen. Hier alles ook goed en esther je maakt me wel jaloers weer met je Filet American dat kun je hier niet krijgen snik snik. Dat is altijd het eerste wat ik bestel bij mijn schoonouders want daar wonen we in als we in NL zijn zo lekker een wit hollands broodje met filet mmmm.
doe mij maar een glaasje witte wijn heerlijk. Hier vandaag ook veel regen maar ja is normaal het is regentijd. We hebben besloten om wat langer in Cairns te blijven bevalt ons hier goed dus we blijven hier nu tot 9 mei 2010.
Nee nog niet wezen duiken waarom niet omdat het de hele maand nog regenachtig blijf in april word het beter. We zijn wel echt mooi weer duikers. Dus we gaan in april zeker op duiktoer en naar de green islands om te snorkelen.