Thailand zever-topic: Aan den toog

Was een film op Film1, Two lovers genaamd, en als je het mij vraagt net iets te zoetsappig:wub: Man is weg, heeft feestje:mad: en tja dan moet je wat he…lol2

Maar welk genre, tja das eigenlijk heel verschillend. Maar mijn nummer 1 zijn absoluut thrillers en dan vooral de psychologische, zoals Se7en. Maar ook waargebeurde vind ik mooi, zoals Monster, Happyness of persuit (beiden toch ook een heel andere genre) Ik houd ook van gruwelijk! Haha! Veel dood en moordslag en lekker luguber, kaartjes aan tenen in mortuarialol2, maar het moet wel kunnen. En wat ik daarmee bedoel, rare wezens, duivels, vampieren dat vind ik niets. Dat kan in mijn ogen niet. Maar de Scrudge of de Ring vind ik dan wel weer zalig om naar te kijkenlol2

Ach ik heb echt zoveel films gezien, we huurden iedere week wel films. Uiteindelijk maar een abo op Film1 genomen. Maar als er een film uitkomt die in mijn ogen echt niet kan wachten dan snel ik alsnog naar Moviemax!

Ook vind ik humor leuk, maar dan wel goede het liefst droge en niet flauw. Al is Hector wel een uitzonderinglol2 En “zwarte” humor vind ik geweldig!

De film ligt ook aan mij bui, samen kijken we vaak aktie en thriller, vind Denzel Washington geweldig bijvoorbeeld. En met hem nog veeeeele andere acteurs/trices. Alleen mag ik ook nog weleens een romantische komedie kijken.

Maar waar je echt niet mee moet aankomen, Science fiction, vreselijk vind ik dat!

De thrillers lees ik ook trouwens, ben geen chicklick type.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/21/1208794096-161.gif
http://www.plaatjesupload.nl/img30/1195066084-033.gifde Derrickreeks volgde ik elke week op den hollander!

En jij Georges? Jij lijkt me wel een romanticuslol2

Oja wat ik vroeger vaak keek, met mijn vader. Vechtfilms! Jean Claude en Steven Segal! Oehooooeeee geweldig! Haha!

Ik ken Louis du funest nie lol2

Hallo,

Dat koekje sla ik maar even over niet goed voor de lijn hahahaha. Zo eerst maar eens een boterham eten en dan gek doen in de sportschool.
Films ik ben gek op films hier in Australie hebben we in het apartement een Austar abonnement dat is een kastje met zo’n 80 verschillende kanalen waaronder zo’n 8 filmkanalen kun je de hele dag films kijken en als je 1 film gemist heb dan kun je die 2 uur later op een ander kanaal weer terug zien. Verder kun je ook zelf films kiezen mocht je dat leuk vinden dat is wel tegen betaling.

lol2lol2lol2lol2

Ohhhh die man!(google)Mijn vader! Mijn God heb er jeugd trauma’s vanlol2

Jij bent toch 50 lentes jong Georges?

Ja Esther,So What? toch niet van de films van louis Du funest?Moest er altijd om lachen,een grote komiek,denk maar aan de filmreeks "gendarme in Saint Tropez!!

So what? Je leeftijd of Louis? Met leeftijd bedoelde ik dat je dan met smaak wel wat op mijn vader kon lijken. Maar die is “al” 60. Dus niets negatiefs over 50+ heur!
En over Louis, ik vind m erg flauw maar smaken verschillen natuurlijk, gelukkig maar anders werd t ook zo saai. Maar snap je heus hoor! Als ik nu nog denk aan mijn vader! Haha

Tjaaaa,smaken verschillen! ofdat ik een romanticus ben?daarvoor moet je met 2 zijn,ik zie mijn vriendin maar 3xper jaar!

ja dat waren mooie films …maar ieder tijd zijn glories !..we worden oud Gg…en daar ben ik bang voor…

Weet het Frank,daarom wil ik zoveel mogelijk profiteren van het leven.
Mijn vader was van zijn 14jaar aan het werken en op zijn 65jaar op pensioen gegaan,2jaar later was hij overleden.
Toen ben ik alles is op een rijtje gaan zetten,met het gekende gevolg.
georges.

Kijk en daarom moet je er ook van genieten en elke dag is weer 1 dag erbij. Mijn broer is overleden toen ie 36 was aan een hartinfarct. Je weet niet wanneer het einde in zicht is en daarom denk ik persoonlijk dat je soms gewoon gek moet doen en dingen maar moet zien hoe ze lopen. Daarom deze reis en het emigreren, mensen verklaren ons voor gek en dat doe je toch niet enz. Nou we doen het lekker wel en wat andere er van vinden so be it.

De kop op de nagel,Moira!genieten van het leven en wat andere vinden van je levensstijl moet je geen “gehaktbal” van aan trekken!:dag:

Inderdaad bedankt George ik moest het even kwijt naar aanleiding van jou bericht. Ik trek me zeker niet aan van wat mensen vinden of denken als zei gelukkig zijn in Nederland prima geniet er van. Mijn moeder die wil ook wel weg uit NL vind het maar niets en zou ook graag in Australie willen wonen wie weet wat de toekomst brengt. Ze kan er gaan wonen om haar oude dag vol te maken.

Mensen uit mijn omgevingkring snappen dikwijls ook niet wat ik in Thailand te zoeken heb!Als ik zeg dat het voor de rust is,dan lachen ze me uit.
Maar het raakt men totaal niet wat mensen vinden over mijn persoon,ik heb een vriendin die 24jaar jonger is dan mezelf,So What?het is mijn leven,en daar heeft niemand zaakens mee.:chin:

Hallo,

Ik snap wel waarom je in Thailand bent hoor heel goed zelfs. Als je eenmaal verliefd word op Thailand dan blijft het trekken. Ik heb dat met Koh Tao wij huren altijd hetzelfde appartementje op Koh Tao met alles erop en eraan inclusief internet en airco. Het geeft mij altijd het gevoel alsof ik weer thuis ben. Ik zou er niet permanent kunnen wonen maar voor bv een paar maanden prima. Maar goed als we ons altijd druk zouden maken om wat andere denken dan heb je geen leven meer toch?

Je moet proberen te leven zoals jij dat wilt! Daar heeft een ander niets mee te maken! Het is jou leven en jij wilt er uit halen wat er in zit. Je kan wel achter de geraniums gaan zitten wachten…wachten tot dat het leven jou bepaald maar daar schiet je niets mee op.

Ik heb niet het geld om lange verre reizen te maken of om evt te emigreren, maar dromen mag altijd;)

Georges, ik snap je helemaal hoor! En met mij vast nog vele anderen…jij bent verliefd op Thailand én op je vriendin! 2 hele duidelijke redenen waarom je er graag komt! En dat ze 24 jaar jonger is, idd So What?! T gaat erom dat je gelukkig bent en dat maakt niet uit met wie.

Krijg je veel commentaar op het leeftijdsverschil?

Ik denk niet dat ik echt gelukkig ben op deze plek, ben hier ineens heen verhuisd door omstandigheden en vervolgens blijven plakken. Maar waar ik dan wel gelukkig van word? Tja de tijd zal het leren. Ik ga nu niet zeggen Thailand, daar was ik op vakantie en op vakantie ben je altijd gelukkiger (althans wel vaak) je leeft relaxter en niets moet en alles mag. Dan ben je zelfs gelukkig op een camping in Drenthe;). Maar dat het me trekt dat zeker! Ik hoop dat ik ooit die pot met geld win! Dan ga ik zeker proberen/uittesten waar ik mijn (ons) geluk kan vinden en Thailand staat zeker nr 1 wat het proberen betreft.

Hallo,

Dat is ook precies wat ik doe leven en doen waar ik zin in heb en uitdagingen aangaan. Wat nou als je je hele leven hebt gewerkt en dat was het dan ik wil graag terug kijken op mijn ouwe dag van zo dit heb ik bereikt en ik heb geleefd. Ik heb veel vrienden die alleen maar gelukkig zijn als ze alles hebben en dat als ze het bereikt hebben dan worden ze weer ongelukig wat is dat nou voor leven. Ze roepen het dan ik heb het voor mekaar wat heb je dan voor elkaar vraag ik me dan af.
Maar goed ik ben gelukkig met de situatie waar ik in zit en hopelijk gaat immigratie nu gauw een beslissen dat ik die verblijfsvergunning ga krijgen hahahaha.

Goede morgend iedereen aan den toog,na een pijnlijke nacht ben ik daarjuist opgestaan.
Heb voor mijzelf een lekker kopje capucino gezet.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/20/1208702329-563.gif
ff kijken in de ijskast,hmmm!heb ik de kat bij de melk gezet?

Wie komt daar “piepen”?this den Thomas!! http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207640210-060.gif [URL=“http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/611739.html”]