Thailand zever-topic: Aan den toog

De wens is dus ook eigenlijk om in 2 dagen net zo veel te verdienen als in 5 :cheer:.

ik dacht eigenlijk van meer want 5 vrije dagen zullen duurder zijn dan 2 lol2

Avond heren en dames !:chin:

avond iedereen!:chin:

De operatie is goed verlopen,ben binnen 3weken terug actief op wwz!
Ik verveel me rot(tv kijken en niets doen)
Bedankt aan iedereen om me te steunen!!
georges.
Ivonne Smits.(moeder;georges)

:chin:Er gebeurd niet veel op ons forrum nu Dave en George minder aktief zijn .

Hey Georges, blij iets van jou te vernemen. Orders van de dokters en je moeder opvolgen hé, dan komt het wel in orde lol2lol2.
Groetjes

Deze zocht ik :kus:

Goed om te horen dat de operatie goed verlopen is, en heel veel sterkte de komende tijd! Ben je aan een of aan twee handen geholpen? Enneh, TV kijken is saai, maar heb je niet een aantal goede boeken of leuke tijdschriften die je kan lezen?

Hoewel ik best weet dat gedwongen niks doen niet leuk is, zou ik op dit moment dolgraag een dagje niks willen doen
 Chaos op school! Gelukkig bijna vakantie :vak01:

goed nieuws vanuit Belgie operatie geslaagd en alle scharen nog aanwezig in de operatie kamer lol2 Georges doe het rustig aan al snap ik best dat de verveling snel toeslaat maar kijk dan eens naar buiten en op de termometer dan ben je vast blij dat je nu niet langs het spoor moet werken, beterschap en ik denk niet dat je het 3 weken vol gaat houden zonder wwz :dag:

1 arm,lieve Jenny!!(kort berichtje)dikke zoen!:kus::kus:

Zal je raad opvolgen Dirk!!:dag:

Mijn moeder is gaan slapen,daarom ff rap een berichtje posten.
Bedankt Fleurtje!!:kus: x2

Georges, waarom ga je niet op zoek naar zo’n programma met spraakherkenning? Muizen met de ene hand, en dan lekker babbelen :slight_smile:

OK alles in orde :dag met Gg!!
Ik kruip onder de wol 
:dag:

Ok alles in orde met Gg!!

Dat moest het zijn !

groetjes van Jenny die ineens, zomaar zonder waarschuwing of berichgeving geband is

SORRY !!
HOE ?
WAT?
WAAROM?
:mad:

Ik vind het schandalig van wwz dat ze Jenny hebben geband voor onbepaalde tijd,dit verdiend Jenny niet!!

de ban is voor een maand en Jenny heeft mij gevraagd even te zwaaien

Met dank hiervoor ik heb gezien in haar laatste gesprekken dat ze een geschil had met een moderator ea :chin: