Thailand zever-topic: Aan den toog

Zal het eens navragen!lol2

esther welkom terug en dan gelijk een jubileum :beef: doe mij maar een chang al is het wel wat vroeg, ook Dave weer terug van weggeweest nu Georges nog herstellen van z’n operatie en de ploeg raakt weer compleet, alleen Rik en Ylong worden nog vermist

ik hoop trouwens dat de operatie bij Georges is gelukt en dat de chirurg al z’n gereedschap nog heeft, anders krijgt Georges van die rare problemen bij de metaal detector op het vliegveld lol2

ja zeker nu hij weer vrijgezel is lopen de verpleegster wel gevaar daar lol2lol2lol2

Esther, welkom terug en gefeli met je 1-jarig jubileum !!! Goed om je weer te zien !!

Laten we idd hopen dat bij Georges alles goed is gegaan…heb z’n telefoonnummer niet, anders had ik hem morgen wel ff gebeld om te checken hoe het gaat…

Waar zijn Rik en Iyong dan ??? Toen ik hier een paar weken terug was, waren ze ook al kwijt ?? Zijn ze al paar weken weg ?

Rik072 was afwezig sinds(ongeveer ) 11/11/10 maar was aktief op 10/12/10 en Iyong was ook geruime tijd afwezig maar het laatst aktief op 08/12/10.

Normaal gezien vertrekken beide eind december naar LOS !

:chin:

Georges kennende zal hij eer daags zijn moeder hier wel een berichtje laten plaatsen om ons te laten weten hoe het hem is vergaan

yep al enkele weken niet meer aan den toog geweest

Yvonne Smits!

:cheer::cheer:het is WEEKEND :cheer::cheer:

WEEKEND ja en de boel hier mag ik weer opkuisen !
De plant op de toog heeft dorst…lol2
Muziekje " Simon and Garf…in Centra…" , hongton , voeten omhoog ,ogen dicht , genieten …:vak02:

:chin:goede morgen , gisteren geen grote prijs :mad:gewonnen

Dirk had jij nog wat gewonnen?

jazeker ik had een zeer mooie prijs van …(hoor trom geroffel)…€25,- lol2 toch weer genoeg voor een dag eten, drinken, op een gehuurd brommrtje rondrijden, wat rond slenteren op een lokaal marktje en tot slot een goede massage in thailand

OK , old men zit hier weer alleen lol2
Muziek , drank mmmmmmmmmmmmm

Geen Gg! ?

:chin:goeie morgen
hoe is het george vergaan in het ziekenhuis zal er bij hem ook iets achter blijven schaar ,slangetje of iets heel anders zie de laatste tijd de raarste berichten in de krant.

:chin:Wat een rustige dag aan de toog heb zelf ook niet veel te melden maar neem een lekker flesje Chang bier en ga vroeg onder de wol.

zeg maar gerust een erg rustig weekend, ook ik neem een heerlijk flesje chang bier dan met de voeten omhoog lekker voor de haard wat tv kijken

En gaat helaas sneller voorbij dan de werkweek…

helaas wel ja, maar als het andersom was zouden we niet genoeg geld overhouden om af en toe naar thailand te gaan

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het Georges gaat nu hij vrijdag is geopereerd