Thailand zever-topic: Aan den toog

een overdreven aktie als je het mij vraagt!!!:mad:

bedankt voor het melden hier

iets te veel rood op??lol2

Ik ontving een mailtje van Jenny met verzoek om dit ook hier te plaatsen dus bij deze:

*"Lieve allemaal, helaas ben ik de komende maand verbannen van Wereldwijzer. *
Ik heb geen uitleg gekregen waarom, en de enige reden die ik kan bedenken is mijn recentelijke kritiek op de communicatie van de redactie.

*Ik wil bij deze iedereen fijne feestdagen wensen!
Groet,

Jenny"
*

En deze ook van Jenny:

"You have been banned for the following reason:

*Jenny, je gaat nu echt te ver met je sarcasme. We ontvangen graag opbouwende kritiek en ook negatieve opmerkingen zijn welkom. Dit houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we Wereldwijzer kunnen verbeteren.
*
*Date the ban will be lifted: 14-01-11, 13:00"
*

Ik hoop zelf dat de ban voor Jenny binnen nu en 24 uur opgeheven wordt. Jenny is al jarenlang een waardevol forumlid die altijd behulpzaam is en het is natuurlijk van de zotte dat ze na kritiek op WW direct een ban krijgt voor een maand.

Het lijkt hier wel een of ander communistisch forum waar censuur wordt toegepast als iets de redactie niet aanstaat of mensen worden verbannen als ze kritiek leveren.

Ik ben dan ook voor de actie: ‘Jenny per direct terug’ !

waar kan ik me aanmelden voor deze actie

Ik ben nu op de hoogte

Kijken wat de anderen hiervan vinden

MAAK EEN NIEUWE TOPIC.

We want Jenny back now !

Misschien een peiling maken ? Wie wil dat de ban van Jenny opgeheven wordt ?

dat zou de peiling van de week moeten zijn!

:slight_smile:

Ok doen !

Hee serieus, is er een actie waarop we kunnen reageren? We moeten iets ondernemen, anders stop ik per vanavond met wwz!

Waanzinnige actie die verbanning. Jenny is gek als ze ooit nog content levert voor deze site. Gelukkig is Fleur er nog met haar interessante peilingen van het type: “Heb je liever goed of slecht weer op vakantie?”

Ik begin er in ieder geval langzaamaan genoeg van te hebben. Ook al reageerde ik nauwelijks op de bewuste topics, toch volgde ik de discussie elke dag. En als Jenny voor haar terechte kritiek zo gemakkelijk een ban oploopt, aan wie is het dan volgende keer?
Ik reageerde gisteren op de fotoquiz dat de antwoorden van de anderen te zien waren
 kan dit mij dan de kop kosten? Ik heb in ieder geval nog geen bedankje gehad

1 like

er loopt nu ook een draadje met de titel “aanhoudelijk gezeur” ik kan dit niet lezen maar ik kan wel raden waar het over gaat

Ik denk JasaMarga omdat ie de peilingen van Fleur niet zo interessant vindt :smiley: !

Ja, ik denk ook wel dat jij het goed raadt :wink: !

zegt veel over hun ingesteldheid