Werke ze Jelle, Sawadee :chin:.
Jan heeft het licht gezien⦠HALELUJAH!!!:cheer::cheer:lol2lol2 ![]()
Troost je, Jan, jullie mogen tenminste nog meedoen aan de WB⦠BelgiĆ« doet dit al een tiental jaar niet meer⦠Ik zou soms denken dat de Belgische ploegen oefenen met strandballen om de kosten wat te drukkenā¦:vak02:
khab!:chin:
Goedemorgend vrienden,ben al vroeg op(moet naar dokter voor inspuiting arm)
Tsja Ajax,heb ze verloren gegeven op Ac-Milan,alsook bayern Munchen laten winnen tegen Basel en Real Madrid tegen Auxerre!
Jullie reacties zijn hartverwarmend⦠Ik snap echt niet waarom mensen niet kunnen communiceren. In het dagelijks leven wordt zoiets niet gepikt, maar op een forum moet het normaal zijn? Niet voor mij!
Dit even als kopie uit een ander draadje:
Als alle mensen meer dan een week op antwoorden moeten wachten op dit forum, dan zou het een dode boel worden!
(En als ik meteen antwoord zou hebben gekregen, dan zou de rugzak niet eens naar het verkeerde adres zijn gestuurd. Maar nee, het gaat niet om communicatie naar LEDEN toe, leden zijn blijkbaar onbelangrijk. Het gaat om SPONSORS en geldā¦)
Ik vraag me af of die wel aangekomen is op het eerste adres. Nog geen bedankje gezien in alle geval. Wel is er een posting van mij over de uitslag verdwenen :mad:
Nog even iets rechtzetten : jullie hebben ook geen bedankje van mij gezien aan Georges, voor de verlotingsprijs van het uurwerk. Dit komt omdat het pakje verloren gegaan is in de post en dus nooit aangekomen. Maar dat kan Georges uiteraard niet verhelpen, het is spijtig van de centen die hij eraan besteed heeft. Dus toch bij deze aan Georges : de intentie was er, bedankt Georges lol2lol2lol2
Het is slecht gesteld met de service verlening in Nederland.
En in Belgiƫ Jan :mad:
Onlangs was er op tv nog een programma over de toename van verloren of gestolen stukken bij de post.
Diegene die er met mijn pakje vandoor is heeft in alle geval een mooi en goedkoop kerstcadeau lol2lol2lol2
De appel zal niet ver van de boom zijn gevallen.
Maak van goedkoop kerstcadeau een duur cadeau:per horloge heb ik 850bath betaald alsook de aquarel die me 650bath heeft gekost.
Ik heb omdat de prijs in Belgie was gevallen,dit niet aangetekend opgestuurd,had het beter wel gedaan!!
De keer tervoren was de prijs in Nederland(dirkpie)gevallen toen heb ik het wel aangetekend opgestuurd.
Nu belofte maakt schuld,Fleurtje krijgt haar cadeau,ik ben een man van mijn woord.
Normaal had ik een nieuwe cadeau meegebracht in december,maar met alle perikelen die er nu zijn(annulatie reis)is dit ook weeral in het water gevallen.(zit daar heel erg mee verveeld)
Dus zal het nog wat wachten zijn Fleurtje,in iedergeval ik ben het nog niet vergeten.![]()
Ik kom het bij jou thuis persoonlijk brengen,Fleurtje!
groetjes:georges.
Lieve Georges, begrijp me niet verkeerd hĆ©. Ik bedoel dat die āeerlijke vinderā van ons pakje er goedkoop vanaf komt, dat het hem 0 euro kost !
En ik heb dus bezoek te verwachten volgend jaar lees ik. Je bent welkom Georges, met of zonder pakje ! :cheer:
Je mag gerust zijn Fleurtje,zet je verse soep al maar klaar!!lol2lol2
@ Georges dit is toch niet de zelfde chirurg als die jou vrijdag gaat opereren
Een man uit Antwerpen heeft na een operatie in een ziekenhuis een jaar rondgelopen met twee scharen van 16 centimeter in zijn onderbuik.

De scharen waren vergeten bij een darmoperatie Na de ingreep klaagde de patiƫnt voortdurend over helse pijn, maar zijn chirurg vond het niet nodig een rƶntgenfoto te laten maken. Hij schreef alleen wat medicijnen voor.
precies ze hadden direct kunnen(moeten) reageren en als ze dan de rugzak al hadden opgestuurd dan alsnog direct reageren, zeg dan ābedankt voor je reactie dit is inderdaad fout we gaan het proberen op te lossen, voor de oplossing graag even geduldā want iedereen zal begrijpen dat je niet alles direct kan oplossen
en die prijs is wel aan gekomen en dat helemaal in het verre Nederland lol2lol2
Leuke App voor diegene met een Iphone genaamd Speak Thai Sanuk.
Neen deze blunder was in het Sint Augustinus te wilrijk.
Ik wordt geopereerd in "klina brasschaat"goed geprobeerd om me bang te maken Dirk!!lol2lol2
lol2 met die scharen in je lichaam kom je volgens mij op het vliegveld niet eens door de metaal dedector lol2lol2
ik heb het idee dat ajax jou niet zal helpen vanavond Georges
echt erg Dirk,moest nog ƩƩn wedstrijd juist hebben(had AC_Milan gewonnen gegeven)4 van de 5 wedstijden had ik juist.
Ik verlies 500euro!dank zij Ajax!