Goeiemorgen iedereen. ik pak me even een koffietje.:chin:
voor mij een cognacske, Robbe⦠Heb ik wel eens goesting achter!![]()
Ja lap, Frank! Nu hebt ge Robbe weggejaagd :mad: . Betaald gij dan maar mijn cognacske, zenne!
Noorderbuur manieren lol2
Neem vanavond de fles maar :chin:
Joehoeeeee Ajaxxxxxxx !!! Lekker hoor !!
Hoe is het verder hier ? Nog schokkende dingen gebeurd of gaat alles zān gangetje ?
Georges, succes morgen !!!
AIR ASIA PROMO!!!
Heb net binnenlandse vluchten geboekt voor juli 2011
Bangkok - Chiang Rai 675.5 bath pp
Chiang Mai - Bangkok 875.5 bath pp
inclusief bagage 20kg:cheer:
Iyong was gisteren aktief⦠maar Rik nietsā¦
We missen je wel Dave !!!:chin:
Bedankt Dave,Tsja morgen is het zover (9:30am)Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ik terug op het Thailandforum verschijn?(hoe rapper hoe liever,want ik zal iedereen missen op het Thailandforum!!)
JoehoeeeeeeeeeAjaxxxxxxxxxxxx,heeft me wel 500euro door de neus geboord!lol2lol2
Hoi Frank dit zijn wel goede promotie prijzen bij Air Asia.
Tsja,ik hoop dat ze voor februarie of maart ook promoties hebben?
groetjes;georges.:dag:
Ben deze avond babysitter van dienst, het wordt dus een PC-loze avond. Maar eerst wil ik Georges nog alle succes toewensen bij zijn operatie morgen. Courage Georges, straks ben je weer 3x7. Een goeie raad nog : tel vooraf en achteraf de scharen. Alhoewel, vooraleer die in je arm zouden kunnen verdwijnen ⦠en we zien wel wanneer je weer aan computeren toe bent.:dag:
Georges sorry maar toch moet ik ajax hier even verdedigen want het is niet ajax die je ā¬500 heeft gekost maar het is toch het net te weinig inzicht van de gokker lol2lol2
hoe dan ook ik kwam eigenlijk even langs om je morgen veel succes te wensen en ik denk dat je na morgen nog wel regelmatig wwz zal lezen al kan je niet of heel slecht typen met alleen je linkerhand, maar mocht ik dit mis hebben en je zou niet ook niet meer hier kunnen komen om te lezen wat er allemaal gebeurd. Dan wil ik je bij deze alvast een zeer fijne kerst en een heel erg voorspoedig 2011 wensen :kus:
Nou maakt 1 zwaluw nog geen zomer maar er lijkt wel leven in te komen, laten we het hopen.
Nu ik een paar weekjes noodgedwongen langs de zijlijn staat, wens ik iedereen een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toe op voorhand!
groetjes:georges
Georges, tikken zal vast niet gaan maar aangezien je niet aan je ogen word geholpen kun je wel meelezen;) Lieve Georges, heel veel succes voor morgen en een spoedig herstel!:kus:
Goeienavond iedereen! Binnen 8 uurkes begint mijn weekend weer: na het werk naar de markt en morgen koken⦠Ik kijk er al naar uit!:dag:
Bedankt Esther!!tsja ga achter dit berichtje slapen,moet morgen al vroeg op.
In iedergeval hou er de moed in Esther,nog ne dikke pakker(kus):kus::kus:
georges.
Wat ga je koken?
Eerst eens kijken op de markt wat er goed staat van visjes⦠Ik heb wel zin om eens spaghetti vongole te maken⦠(pasta met venusschelpjes, look, peterselieā¦)
Oh ja, en ook een bouillon om noedelsoepekes te maken voor de rest vd week :teeth:, Dus zeker kalfsschenkel en botten kopen!