voor mij is het weer bedtijd :slapen: jullie allemaal nog een fijne avond toegewenst en niet te veel shingatjes drink lol2lol2
:dag:
voor mij is het weer bedtijd :slapen: jullie allemaal nog een fijne avond toegewenst en niet te veel shingatjes drink lol2lol2
:dag:
Is idd een feit, maar ik denk dat je Jenny op dit moment niet echt plezier doet met NOG een verkiezing…
Misschien zet je haar beter in de bloemetjes zoals je het nu doet, het gewoon even vermelden, hier aan onze gezellige toog, waar de mensen die er toe doen het kunnen lezen.:chin:
Ik denk dat ik sowieso die spelletjes hier op wwz in het vervolg maar voor bekeken hou. Ik ben hier toch niet voor prijzen, maar voor de info (zowel geven als vinden) en de gezelligheid.:kus:
Wat is er gaande met Jenny ?
Dag Esther:kus::kus:
Ben nu een reportage aan het volgen op vtm(telefacts)thaise huwelijksbureau’s!!(heel intressant om te volgen)
Had er moeten bij typen in de toekomst!Eerlijk gezegd mij intresseerd die spelletjes ook niet!!raar maar waar,geef liever mijn prijzen weg.
Ik heb één stommiteit gedaan,maar toen was ik gekrengd in mijn trots(de reisfotoverkiezing 2010)heb me laten uitsluiten.
Had ik nooit mogen doen,want er stond een reis naar New York op het spel,die ik nadien zonder te verpinken had verloot op het Thailandforum!
Laat je maar niet te snel weer strikken, hé Georges… ![]()
geplaatst door Jenny op p 409:
Jongens, ik ben een tijdje weg. Heb er geen zin meer in om als zeur en klager neergezet te worden wanneer je anderen op fouten wijst… Het meten met verschillende maten - ik heb er geen zin meer in. Ik kom vast weer een keer terug, het beste allemaal!!!
Ik begrijp haar wel: ze had een opmerking over de verdeling van de rugzak en heeft heel lang op een reply moeten wachten ( en misschien is er zelfs iets van haar gewist op wwz… ik weet het niet juist)
Thaise huwelijksbureau’s is niet echt mijn ding,allemaal nep ze stomen de vrouwen klaar om alle hinderlijke vragen van de “Farang” te ontwijken!
Als je een vrouw zoekt moet je die niet vinden ergens in een bar,maar op het platteland of ergens in een winkel.
De meeste vrouwen die al een verhouding van tervoren al hebben gehad met een Farang,die kennen de klappen van de zweep!(die weten waar abraham de mosterd haalt)
Ik ga slapen,tot morgen iedereen!
In het voorbijgaan
De straat omgaf mij met haar daverend kabaal en
Lang, slank, in diepe rouw ging mij een vrouw voorbij,
Verheven in haar smart; met fraaie hand liet zij
De zoom van haar gewaad opzweven en weer dalen,
Op snelle benen en met statueske grootheid.
En uit haar ogen, loden lucht waar storm ontspringt,
Dronk ik verkrampt, bevangen als een zonderling,
Zoetheid die fascineert, genot dat tot de dood leidt.
Een bliksemflits… en toen de nacht!
Vluchtige schone
Wier blik mij één moment met levenskracht beloonde,
Zal ik je in het eeuwig leven pas weer zien?
Elders, ver weg van hier!
Te laat!
Of nooit misschien!
Ik weet niet waar jij vlucht, jij niet waar ik zal gaan,
Vrouw die ik had bemind, vrouw die dat hebt verstaan
Baudelaire
Ik denk Georges, dat als je zoekt, je niet zal vinden wat je zoekt… Naar mijn gevoel kom je pas iemand tegen als je niet op zoek bent. Maar dat is misschien een persoonlijke visie…
IIg een goede nacht gewenst,
Grts,
Jelle
Heb het toch ook eens gemeld dat teksten plotseling veranderen …?!
Tja… Er gebeuren soms rare dingen op dit forum.
Grrr. Bij airasia nog altijd geen mogelijkheid om te boeken van parijs naar Phuket…
Januari komen er altijd acties …bij verschillende maatschappijen !
:dag::slapen:
Weet ik wel, Frank. Maar ik had ergens gelezen dat ze een nieuwe lijn parijs-phuket zouden open hebben vanaf ergens vorige maand. Dit blijkt dus toch niet zo te zijn…
Ik haat spelletje’s en quizen lol2lol2lol2
Voetbal daarintegen…
lol2
Zo net thuis gekomen v/h werk maar er zo weer vandoor :slapen: den bel gaat weer rinkelen om 06.45 om weer terug te keren naar het werk, ben iets langer dan 1 maand terug uit LOS maar wil nu alweer terug en de jackpot in een loterij :vak01:.
Welcome to the club!:dag:
Allez, slaap ze, Jan!:slapen:
Grts,
Jelle
Ja dat is een leuk spelletje maar dan moeten ze wel winnen en dat doet mijne ploeg AJAX de laatste jaren niet echt meer die weten niet meer hoe ze de bal moeten laten circuleren en daarna in dat net aan die kant moeten leggen.
Hebben tegenwoordig ook een kanibaal in diest uit Uruguay en een Egyptische oliebol met overgewicht welke de kar moet trekken uit eigen opleiding is er schijnbaar niets meer, begint ook een rotspelletje te worden of misschien snap ik het niet meer.