Ik mis al een heel tijdje Fleurtje 14 zou ze al op reis zijn naar India?
Ik hoop dat het met Esther alles goed komt!
:chin: zeker ook wel wat thaise hapjes besteld er zijn zo veel Thaise shops in Antwerpen of ga je die dagen voor het Thaise bier.:dag:
:chin:Ik houd het kort van avond moet er morgen weer vroeg uit .
Belgische spelers zaten in ramptoestel
De voetballers van het Belgische nationale elftal zijn woedend op de voetbalbond. Ze blijken in november in het Toepolev-vliegtuig te hebben gezeten dat zaterdag crashte bij Moskou. De bond had het toestel gecharterd om naar een vriendschappelijke wedstrijd in Rusland te vliegen. Moussa Dembele zegt in de Belgische krant De Standaard dat hij zich totaal niet op zijn gemak voelde in het toestel: ‘Er was meer lawaai dan anders, en de stewardessen gaven geen veiligheidsinstructies.’
bron wereldkrant
ik zou graag weten wat onze belgische vrienden hier van vinden?
Typische Belgische Dirk,het mag niet teveel kosten voor de KBVB!!
We hinken met alles achterop dit tegenover Nederland (KNVB)
ik vind het ook maar een beetje een rare situatie, ik denk trouwens wel dat de knvb meer geld heeft te spenderen dan de kbvb, maar hoezo zijn wij hier nu de zuinige vrekken lol2lol2lol2
En voor FIFA mag het zeker niets kosten en des te meer opbrengen!lol2lol2lol2
Ben de wedstrijd Twente-Tottenham aan het volgen,heel spannend de 2de helft!!
Ik denk Dirk dat het gaat uitdraaien op een gelijkspel,heb je de flater van Sander Bosker gezien Dirk?(ho shit nu zie ik het pas,heb een zesde ster bijgekregen)
ja ik ben ook aan het kijken, is trouwens wel een leuke wedstrijd om naar te kijken
@Jenny, spijtig dit te horen.
Ik erger me soms ook aan zaken, maar ik zet dit van me af en blijf me bezighouden met de zaken die ik wel leuk en interessant vind.
Maar als het nodig is, moet je inderdaad even afstand kunnen nemen.
Ik hoop je hier later zeker weer tegen te komen.
En ondertussen: geniet van de volgende reizen!:dag::kus:>>>
Vele groeten,
Jelle
Jullie zijn lief! Het doet me erg goed al die berichten in mijn inbox aan te treffen! :kus:
Jenny, ik snap je wel hoor. Ik heb dat ook weleens gehad (niet hier op wwz trouwens) het gezanik en gezeur daar kon ik dan ook erg slecht tegen.
Ik wens je het beste en ik zeg tot ziens, want je zult hier vast je neus nog weleens laten zien.
Hoi Esther;hou er de moed in,en je weet je kan altijd bij mij terecht voor een luisterend oor!!
groetjes:georges:dag:
Ons Estherke, ons Estherke! :cheer::kus::cheer: Onze goede vriendin, hou de moed er in en weet dat we u graag zien, he :dag:
Esther, doe rustig aan en in den toog zal er altijd een plaatsje voor je vrij zijn dus kom langs als het je uitkomt voor een gezellig gesprek
succes:kus:
Maar neen Georgeske, dat is pas in januari ! Ik moet hier eerst nog wat koude lijden. Maar toch lief dat ge aan mij denkt.
Estherke, goed iets van jou te horen ! Zorg goed voor jezelf !
Spijtig dat Jenny even afstand neemt, maar ik kan haar wel begrijpen; ze heeft nochtans niets verkeerd geschreven. Hopelijk komt ze vlug terug.
Doei. 'k ga nog wat tv kijken. Gelukkig is hier geen voetbalfan in huis :mad:
lol2lol2 nou ik kan best wel zonder voetbal kijken, als ik in thailand ben kijk ik eigenlijk nooit naar voetbal en dat is daar best knap want het is eigenlijk in elke bar/restuarant wel op tv lol2lol2
lol2 Wij begrijpen elkaar, Fleurtje!!!lol2lol2lol2
Hoi Fleurtje hoe is het met je?Mooie vooruitzichten heb jij lekker naar een warm land!
Tsja ik vind het ook heel spijtig dat Jenny tijdelijk de brui aan geeft,kan ze begrijpen.
Als er nog eens verkiezingen zijn dan zal ik mijn stemgedrag veranderen en mijn stem geven aan Jenny,want ze verdiend het om is in de bloemetjes te worden gezet.wwz mag blij zijn dat er zo’n mensen zijn zoals Jenny!!
hier sluit ik me bij aan het zijn dit soort mensen waar het hele wwz om draaid