Thailand zever-topic: Aan den toog

Wij ook in juli met Egypt maar vanuit BE!

Ik kan ook een uur bij een struik staan om foto’s te maken van een spin :slight_smile:

Rare vergelijking, maar ik vind het heerlijk om ergens rond te slenteren… Gaar goed komen!

Enneh: om die vakantie in het onderwijs te verdienen moet je het hele jaar overwerken. Bij mijn vorige baan werkte ik langer elke week dan nu, maar dit is zwaarder!

En nu ga ik naar bedje. Tnx allen. Trusten!!! x

Ik vertrek de 6de. Ben vergeten wanneer ik terugvlieg.

Hoi Frank,tsja ik heb al op verschillende sites gekeken te duur momenteel!!
Denk dat ik maar even wacht met boeken van een ticket tot januarie.:slight_smile:

Slaapzacht Jenny,en tot morgen!!:dag:

weltrusten Jenny

Goeiemorgen iedereen! Slaapwel Jenny!:dag:

Lekker druk geweest hier, zie ik. Gezellig!:zon02:

mensen ik ga ook naar bed, morgen weer vroeg op allemaal nog een prettige avond

bye, Dirk:slapen:

Wij 7 of 8 …

Ja dat heb ik ook wel eens en denk dan wel eens zal ik niet een of andere cursus of studie gaan volgen aangezien je er toch soms wel veel tijd insteekt, maar zodra ik me ga ergeren aan bepaalde dingen, wat ik overigens niet zo zeer heb dan zou ik er zeker mee stoppen, want het is vrijwillig en bevalt een topic of discussie mij niet dan scroll ik er gewoon voorbij maar over het algemeen vult het de avond leuk op als de vrouw aan het werk is en er over het algemeen geen k*%$#e op de tv is.

Hoi Jan !
heb je al plannen voor de eindejaarsdagen?In princiepe gaan we naar het vuurwerk kijken in Antwerpen.

Hallo George,

Wij gaan vertoeven in huiselijke kring met de familie zowel met kerst als met de jaarwisseling :cheer:. Op 1 januari gewoon weer aan de slag om 12 uur s’middags en de vrouw in de avonduren, een verbastering van onze cultuur vind ik dat mits je natuurlijk werkzaam bent in bepaalde beroepen waar je niet in gemist kan worden.

Wij gaan het ook rustig aan doen met de kerstdagen,we hebben eten besteld bij een plaatselijke traiteur.
Voor het einde van het jaar (als mijn arm het toelaat)gaan we gewoonlijk naar A’pen om op de schelde het vuurwerk te bewonderen.
Weet niet wat ik vandaag allemaal heb,maar ik zit maar te piekeren over mijn reis die niet is doorgegaan.
Normaal had ik deze tijd 14:22pm=20:22pm thai time al lekker een ā€œmasserman kaiā€+een paar singha’s gedronken in aangename temperaturen,maar helaas het heeft niet mogen zijn.:crybaby:

Kan me het inbeelden maar het zij zo George, ik pieker eerder over de ticket prijzen zo met de zomervakantie 2011 en dan de laatste 3 weken daarvan week 32 t/m 35 wat een prijzen want ja ik wil wel rechtstreeks vliegen vanuit Amsterdam naar Bkk.

Ben nu al volop aan het zoeken op het internet voor goedkope tickets februarie of maart Jan,maar het schommelt allemaal rond de 800euro.
Dan moet je nog dikwijls dossierkosten betalen(15euro)
Denk dat ik ff wacht tot midden januarie,hopelijk zakken de prijzen!

Ik vlieg de 8ste naar Indonesie en pas een maand later weer in BKK.

Jongens, ik ben een tijdje weg. Heb er geen zin meer in om als zeur en klager neergezet te worden wanneer je anderen op fouten wijst… Het meten met verschillende maten - ik heb er geen zin meer in. Ik kom vast weer een keer terug, het beste allemaal!!!

Now ik vind het echt spijtig Jenny,kan het goed met je vinden.
georges.

dit is zeer jammer Jenny, maar ik kan het wel begrijpen hoor. Het zal een gemis aan goede info zijn over heel azie en vele algemene onderwerpen, ik zou zeggen zet het allemaal even lekker uit je hoofd en geniet van de komende ww loze tijd. En als je af en toe toch een beetje heimwee krijgt en een beetje gaat twijfelen aan je besluit kom dan gewoon hier even langs aan d’n toog want ik denk (weet bijna zeker) dat er hier door de stamgasten toch anders wordt gedacht over jou.
Het ga je goed, en ik denk maar hoop vooral tot ziens :kus:

:vak01:

Je mag gerust zijn Dirk,ik vind Jenny een toffe meid en het meeste wat ze verteld daar zit waarheid in!