dat is waar maar die oude man heeft je ticket ook niet aan mij gegeven zie ik net dus ben bang dat hijzelf niet meer in spanje verblijft lol2
Nu ik niets om handen heb,ben ik momenteel naastig op zoek naar een goedkoop ticket voor februarie of maart.
Het schommelt allemaal rond de 800euro,denk dat ik maar even wacht tot januarie om te boeken,misschien dat er een appel uit de kast valt!
en ben je dan van plan om enkele weken te gaan of om een paar maanden zoals je pas zei? lijkt me wel handig om te weten voor je boekt lol2
Ben er eerlijk gezegd nog niet uit Dirk,denk eerst zo’n 3 a 4 weken tegaan in februarie of maart en dan rond augustus misschien 3 maanden.
Veel zal afhangen hoeveel geld ik zal kwijt geraken,heb momenteel een advocaat die mijn belangen verdedigd(ivb:ex vriendin)
een week of 3 a 4 in februari of maart is al geen slecht vooruitzicht en zeker niet als je dan een half jaar later nog 3 maanden zou kunnen gaan, maar hopen dat het niet te slecht afloopt met je zaken in thailand
Je gaat toch niet naar Thailand om haar huis te slopen???
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je gewoon geen zin meer hebt in WW (ondanks dat je er wel regelmatig komt?) en dat je je sons afvraagt of je je account niet beter op kan zeggen (zodat je er niet meer komt?)?
ook ik heb weleens geen zin in ww en moet toegeven dat ik er dan eigenlijk altijd toch weer op terecht kom, maar dan post ik wel veel minder maar over mijn account op te zeggen heb ik nog nooit gedacht
Over het huis moet ik me geen zorgen maken,maar de grond waarop het huis staat ,dat is andere koek Dirk!
Misschien is dat wel verstandiger… Over een paar weken is het vast weer leuk. Al zijn het met name terugkerende zaken waar ik me op dit moment enigszins aan stoor.
Hoi lieve Jenny,een midlife crisis??neen alle gekheid op een stokje,de ene dag is de andere niet.
Soms hangt het wel eens mijn voeten uit,maar stoppen met wwz??
Ik zou je te hard missen Jenny,en dat meen ik.
Ik ben nog te jong voor een midlife crisis!!!
Nee, ik ben die stomme spelletjes zat, de slechte communicatie en de censuur op bepaalde subfora…
Iets anders Jenny,waarom kunnen de mensen je geen prive berichten zenden?
Verder is het Thailandforum wel gezellig, ookal houd ik niet van voetbal en is Thailand niet m’n favoriete vakantieland. (En toch ben ik er volgend jaar weer ff te vinden.)
ja als iets je tegen staat is het soms moeilijk om je er overheen te zetten zolang het “probleem” niet is opgelost en dan kan een vakantie/reis soms een prima manier zijn om de zaken waaraan jij je stoort te vergeten of ze links te kunnen laten liggen en een paar weken ww veel vermijden is een soort van geestelijke vakantie :cheer:
M’n inbox zit vol ![]()
Geen zin in spam of ik mee wil doen aan al die spelletjes, en geen zin in verzoeken of ik op iemand wil stemmen. Als mensen me nodig hebben: op m’n website staat een mailadres.
Wanneer ga je naar Thailand Jenny en met welke maatschappij ga je?
Nog een kleine twee weken, en dan heb ik echt vakantie
Even een zeurende leerlingen aan m’n hoofd! (Al zijn er ook lieve kids, hoor. De meeste zelfs.)
In juli, met Egypt Air.
Maar ik ben alleen een paar dagen in BKK op weg van en naar Indonesie. Nog een keer naar het paleis en de Wat Po (erg he?), even langs Adriaan in de gevangenis en verder niet veel plannen.
ha ha ha ,Wat Po dat is de liggende boeddha waar jij een hele dag vertoefd Jenny.
Ik had het al gezien in 15min,vond het trouwens veel 50bath entree!
vakanties, dat is wel het enige waarmee ik zou willen ruilen met mensen in het onderwijs ik zou er gillend gek worden