:chin:Waarom niet een maandje(of langer) in een Wat op je gemak de taal leren en de rest van dag mediteren zeker buiten Bangkok echt in de natuur lijkt me dit heerlijk.
ik heb al ergens gelezen dat beckenbauer heeft voorgesteld het dan maar in januari of februari te spelen ik denk dat dit inderdaad niet zo gek zou zijn want hoe kan je nou in die hitte een top prestatie leveren en natuurlijk heeft iedereen er even veel last van maar wij de toeschouwers worden zo toch onthouden van het beste van het beste qua prestatie
dit lijkt mij ook geen slechte straf, wat moet ik misdoen om deze straf te verkrijgen lol2
:chin:Qatar airways vliegt>>> ook naar bkk een stop over in qatar wedstrijdje en dan door naar bkk lijkt me wel wat :cheer:
lol2lol2 en dan op de terugreis de finale bekijken waar nederland dan eindelijk eens de wereldbeker wint :cheer::cheer::cheer: lol2lol2
:chin:als je dit echt wilt hoef je je maar te melden bij een wat en dan zal er zeker wat geregeld worden als je een tijd in een wat hebt vertoefd en weer verlaat wordt dat in Thaise kringen groots gevierd.:cheer:
dus eerst een maand lang thais leren in een wat midden in de natuur, en daarna een mooi thais feest, het word steeds mooier lol2
:chin:als ik nu de tiende mijn(onze) prijs win dan kan ik met de finale ook wel een dagje over komen uit bkk lijkt me:slapen::slapen::slapen:
:chin:met mijn verhaal krijg ik alleen maar weer meer heimwee naar Thailand zeker nu het hier zo koud buiten is :vak02:
Was dit al langer van plan,daarvoor had ik altijd mijn (ex)vriendin aan mijn been.
Jungletochten daar had ze geen interesse voor of andere avontuurlijke tochten bv:raften.
:chin:Ga er voor George als je weer helemaal herstelt bent en feb. zijn er vaak wel tickets voor een zacht prijsje
ps hoe denk jij over het voetbal bidt
:chin:fijne avond verder houd het voor gezien voor vandaag en ga afwachten wat de sint zal schenken?:slapen:china airlines,emirates,eva air of misschien zelfs chathay:slapen::slapen:
Tsja,ik had ergens gehoopt dat het tornooi in de lage landen zou plaats vinden,maar helaas het geld primeert boven het sportieve.
Nu mochten we samen dit tornooi hebben georganiseerd dan hadden we teminste 7 nieuwe stadions gehad in Belgie,nu zal er niets meer van komen.
als jij in de bloemen handel zit, ik was lijnrijder jij weet wat dat is, ik heb de handoek in de ring gegooid en zit nu lekker met me benen omhoog in thailand, ik trok het niet meer tol in duitsland en de dieselprijzen zijn absurt en ik mag geen 80 uur werken boetes van 2000 euro zijn geen uitzondering over de belasting niet te spreken even van het jaar terug en gelijk even voor het komende jaar bedragen waar je maag van omdraaid ,
:vak02:
Goede morgend iedereen ben juist terug van het ziekenhuis,het ging vlotjes gewoonlijk moet je wachten eerdat je aan de beurt komt.
Mijn arm is al een speldenkussen geworden(spuiten)maar ik heb het ervoor over,de pijn in mijn ellenboog wordt wat dragelijker.
Dus kom ik weeral eens piepen op het Thailandforum.
Georges nog maar een paar dagen en dan word je aan le elleboog geholpen(geopereerd) dus nog even volhouden en daarna goed herstellen en met een beetje geluk vind je in die dagen nog een ticket voor een mooie prijs richting bangkok
nee ik zit niet in de bloemen handel Frank (Liu) heeft een bloemenwinkel ik heb een bedrijfje wat krassen verwijderd uit glas, kunststof, natuursteen en roestvrij staal dit doen wij door middel van polijsten. Maar ik denk dat het niet uitmaakt in welke branche je werkzaam bent de overheid heeft de laatste jaren het ondernemen alleen maar tegen gewerkt met steeds meer regels en beperkingen, en over de belastingdienst zullen we maar helemaal zwijgen :mad::mad::mad: die hebben me al heel wat reizen naar thailand afgenomen :mad:
:chin:de sint was niet geweest dus toch maar door sparen voor een ticket.>>>
dan toch nog snel even in mijn schoen kijken of hij hem mischien niet bij mij heeft gebracht lol2lol2
:chin:vergissing is menselijk:mad:lol2