Thailand zever-topic: Aan den toog

OK dan zal ik hetzelfde doen indien ik er eerder een vind.

ik :ninja: … nooit :redface: …

Goedemiddag allemaal, bescheiden als ik ben sta ik meestal in een hoekje met mijn hapje en drankje en hoor jullie gesprekken aan. Nu wil ik toch even uit mijn schulp kruipen en Georges alle sterkte toe wensen met zijn operatie en zijn verlies op het persoonlijke vlak. Ook hoop ik dat het met Esther snel weer beter gaat! Meestal kom ik even langs na een drukke werkdag om de werkstress te vergeten en te genieten van de heerlijke thaise hapjes en een lekker drankje.

:chin:Dan kan je toch zelf iets lekkers bestellen en thuis laten bezorgen.(eten)groetjes

welkom aan d’n toog Tessy, zoals je ziet is het hier zeker zo gezellig als in de stille hoekjes hier

ik denk dat georges opgewacht zal worden door zijn moeder met echte vlaamse frieten :cheer:

:chin:waar moeders toch weer niet goed voor zijnlol2

speciaal voor onze Georges

http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/5/4/13/media_xl_255973.jpg?20100727214917

hij schijnt nogal honger te krijgen van deze operatie

Belgische frieten en stoofvlees op vlaamse wijze lol2lol2

Ja jongens gedaan met werken ik zit thuis in mijn luie zetel voor de houtkachel met een glaasje rood :chin:

met de beentjes omhoog, en het goede leven kan weer beginnen :cheer:

Ja dat is mijn weekend tot morgenvroeg en dan begint de week opnieuw!

ja het leven van een ondernemer in de bloemen gaat niet over rozen :chin:
ik ken het gevoel van weinig vrije tijd hebben ook ik heb een eigenzaak en werk z“n 80 uur in de week maar liever 80 uur voor mezelf als 40 voor een baas lol2

32 jaar terug heb ik voor een baas gewerkt en toen was het 60u in het kalm seizoen , normaal 80 u en piekperiode 100 u / week voor 3.90 euro / u.

32 jaar terug … mmm toen was het openbaar vervoer volgens mij nog met de postkoets lol2lol2

Waren ( zijn )jullie zo achterop in Nederland ?lol2lol2lol2lol2lol2

wel vernieuwen kost geld dus … lol2lol2lol2

:chin:goeie avond
ik zie dat er vandaag weer aardig wat leven is op het Thailand forum lijkt me een goed teken!
vanavond nog sinterklaas liedjes zingen wie weet ligt er wel in ticket bkk in mij schoen morgen ochtend >>>

Dirk wat vind jij dat de Nederland&Belgie bid het niet heeft gehaald om de wereldbeker voetbal 2018 te organiseren?

:chin:George mag ik ook reageren? 2018 voor Rusland kan ik nog wel in komen maar 2022 Qatar niet echt wat moet een mens met 40 graden plus en dan ook nog aantrekkelijk voetbal?

wel als vaste suporter van oranje vind ik dit jammer, het zou een mooi feest geweest zijn en lekker gemakkelijk om de wedstrijden te bezoeken nu moeten we dus met het vliegtuig naar rusland, maar ik denk wel dat het beter is zo vooral door de voorwaarde(eisen) die de fifa stelt aan de organiseerende landen
en die gehele organisatie is zo corupt als het maar kan dus dat de landen die er het meest geld voorover hebben(rusland en qatar) de wereldbeker nu mogen organiseren is niet echt verrassend