Mijn spuiten zijn uitgewerkt,moet maandag terug naar het ziekenhuis en volgende vrijdag is het zover(10dec)de operatie.
Ik heb al betere tijden gekend,had normaal morgen (5/12/2010)vertrokken naar Thailand,het is echt balen.
Kom er dan nog bij dat ik weer terug single ben naar zoveel jaar,dus moet ik weeral opzoek naar een nieuwe vriendin.
Lieve allemaal,
Allereerst sorry, het was niet mijn bedoeling om sommigen van jullie in zorgen te laten zitten over mij. Mijn leven is momenteel een chaos, een puinhoop, een rotzooi anders kan ik nu even niet zeggen.
Als er iemand is die meer wil weten, dat mag, stuur me dan een pb zal dan een pb terug sturen. Het is gewoon te persoonlijk om hier op een openbaar forum neer te zetten.
Georges, wat vreselijk voor je! En je reis gaat niet door en je vriendin laat je zitten! Sterkte met alles!
Dave, misschien heb ik het gemist (heb even gauw langs de berichten heen gescrolld) maar hoe is het gesprek met je (ex) vriendin gegaan? Trek je het een beetje?
Niks moet! Soms is het ook lekker om even geen rekening met mensen te moeten houden en niet voor iemand te hoeven zorgen :kus: (Met dat laatste doel ik op mijn eigen ex.) Nee, ik ben op dit moment happier in mijn eentje lol2
P.S. heel veel berichten van mij zijn van het Syrie-forum verdwenen, of heel erg aangepast. Loopt al een draadje. Kan helaas niet op jouw reactie reageren.
Esther, welkom terug.
@Jenny Het komt wel aan als een mokerslag,had dit nooit verwacht van haar.
Na alles wat ik voor haar heb gedaan,voel me momenteel erg verbitterd en teleurgesteld.
Om maar te zwijgen van het huis dat ik voor haar speciaal heb laten renoveren alsook de aankoop van het huis!
Maar zomaar zeggen in een smsje,dat ze een betere sponsor heeft gevonden dat vind ik erover.
@Esther ik hoop dat je uit die vicieuze cirkel geraakt,nog veel sterkte!!
georges.
Ik zou me ook genaaid voelen als ik jou was. En het is absoluut onfatsoendelijk wat ze gedaan heeft.
Vandaar ook mijn advies: denk eerst even aan jezelf. Aan je operatie en aan je herstel. Boos zijn mag, maar met al die woede heeft het geen zin om in een nieuwe realtie te stappen. Waarom die haast? Je bent niet minder als je geen relatie hebt!!!
(En sorry voor mijn bemoeizucht :kus:)
Neem effen tijd voor jezelf !:chin:
Frank
hier wil ik me helemaal bij aansluiten ik ben momenteel ook heerlijk vrijgezel, en natuurlijk zou ik wel een relatie willen hebben, maar een vriendin zal je niet vinden, die kom je tegen
mmmmmmmmmmmm vreemde dingen gebeuren hier op ww de laatste tijd, als je al een bericht verwijderd of aanpast dan kan je dat toch minimaal even toelichten aan degene die het bericht heeft geplaatst, als je dat dan via een persoonlijk bericht doet ziet de rest het toch niet dus vanwaar dit soort akties ???
:chin:Goede morgen een ieder vandaag een feestdag in Thailand koning is jarig .
Dave , George nu het mis is met jullie relaties vergeet niet de liefde voor het land er zijn zoveel dingen in Thailand waar je weer energie van krijgt om toch weer verder tegaan .
nogmaals allebei sterkte
:chin:Dirk toch de zaterdag weer overleefd was het nog gelukt met je thaise hapjes?
:chin:sterkte george maar een tijdje single kan ook geen kwaad om je gelijk weer in een relatie te storten als je de vorige nog niet helemaal hebt verwerkt lijk me ook geen beste optie.
Tsja,Fransjes de liefde voor het land dat is nog altijd hetzelfde!!
In iedergeval, ik zal niet de eerste de beste nemen( want ik wordt nog al rap verliefd)ik ga rustig mijne tijd nemen.
:chin:Sterkte deze week in het ziekenhuis en beterschap
ps mag je zelf het menu samen stellen laat er dan wat thais eten in op nemen .
Het is dag kliniek Fransjes!sāmorgens binnen sāavonds terug buiten.:dag:
ja frans de zaterdag is weer geheel wit verlopen lol2 lekker voor de haard met heerlijke thaise garnalen met een dipsausje
ja vandaag een feestdag in LOS maar ook in Nederland en Belgie want het is natuurlijk ook sinterklaas vandaag ⦠al heeft hij mijn schoen weer niet gevuld :crybaby:
lol2lol2
Vandaag is mijn vliegtuig vertrokken richting Thailand,zonder mijzelf.
Ben nu volop aan het zoeken naar een goedkoop ticket voor februarie.
Ook ben ik aan het nadenken om loopbaan onderbreking te nemen voor een periode van 6maanden.
En met pak en zak Thailand te door kruisen(net zoals vroeger)om te herbronnen.
Laat je ff weten als je er een hebt gevonden, ik zoek ook een ticket voor februari/maart. Maar ik vermoed dat de prijzen in januari pas gaan zakken.
Als ik iets vind dan zal ik het laten weten via pb berichtje!
Ben jij stout geweest Dirk?lol2lol2