:chin:Ik zie dat Dirk ook aan wezig is goede middag nog plannen voor de Zaterdag?
wel ik had gister avond nog wel wat plannen maar voorlopig ben ik hier ingesneeuwd dus eerst maar kijken of ik nog ergens heen kan :cheer:
:chin:lekker Thuis op de bank kan ook wel eens fijn zijn wat Thaise muziek op de achter grond wat Thaise hapjes op de tafel en een drankje en dan een beetje weg dromen
ps vergeet de verwarming niet wat hoger te zetten dat helpt je ook nog wat Thaise temperaturen.:zon02:
wel het vuur in de haard brand al weer dus de temperatuur is wel goed in huis :unibrow: wat betreft die thaise hapjes dat is een goed :idea: maar eens een beetje rommelen in de keuken zo en dan moet dat ook weer goed komen :vak02:
als ik het goed heb moet Georges komende week geopereerd worden en mag hij daarna een bepaalde tijd niet vliegen, het goede nieuws is wel dat hij dan ook niet hoeft te gaan werken in dit koude weerlol2
:chin:ps vergeet van de week niet een staats lot te halen misschien kan je dit jaar als nog naar Thailand
maak er vandaag toch maar het beste er van
neem de dag zo als hij komt
groetjes Fransjes
de dag nemen zoals die komt is z’n beetje mijn levensmoto dat doe ik dus altijd al wel en dat staatslot heb ik al in huis :cheer: dus als ik een mooie prijs win dan :dag: nederland lol2 al zou ik natuurlijk hier nog wel op vakantie komen :vak02:
en wat zijn jou plannen voor het weekend Frans? nog meer bezigheden als sneeuw ruimen gepland staan lol2
:chin:laten we maar hopen dat we beide een leuke prijs winnen dan drinken we er een in Bangkok met oud op nieuw ergens in een van die hoge torens met restaurant en uitzicht op deze stad :slapen:
:chin:Sneeuw valt hier nog mee in de omgeving Eindhoven verder vanavond even het voetbal volgen en de zondag als weer een beetje mee valt toch een stukje wandelen .
hier net boven den bosch van ochtend toch al snel z’n 10cm gevallen, eerst maar eens kijken welke wedstrijden er doorgaan gister in de jupiler leage ook al veel afgelastingen
lol2 ja dat zou nou nog eens een prima afsluiter van het jaar zijn, maar als ik de jackpot win dan denk ik toch dat ik jullie (vaste toog bezoekers) wel uitnodig voor een lekker drankje in LOS lol2
:chin:Dirk maak er nog een fijne zaterdag van en geniet van de Thaise hapjes en het heerlijke weg dromen van “ons” mooie Thailand en voor me zelf schiet ik dan ook even de Grens over naar Cambodja (het zijn beide pracht landen)
groetjes Fransjes
:chin:Dirk het is nu hier ook begonnen met sneeuwen.
Esther waar ben je ???
Cambodja is zeker ook een mooi land en ook Laos is een bezoek zeker meer dan waard maar dat is dus een van de vele voordelen van in thailand zijn je kan er zo naartoe lol2
laten we maar hopen dat het een thailand kater is waarom ze al een tijdje niet meer online is en niet dat er iets ernstig is gebeurd, dit geld trouwens ook voor rik en ytoung
Rik die moest nu ongeveer vertrekken naar los !
ja ik dacht dat zowel Rik als Ytoung in december naar thailand gingen al dacht ik dat het meer eind december was
Rik072 ging vertrekken op 25/12/2010
En Iyong schreef op 19/10/2010 " nog 70 dagen te gaan " , dat is ongeveer hetzelfde dus !