Thailand zever-topic: Aan den toog

in 10 cm sneeuw met de brommer is zelfmoord, dus dat zag ik ook niet echt zitten.

lol2lol2

Da wou ik horen zi " SNEEUW " ge moet daarvoor ni in Gent zijn of is het Gnet lol2 , daarvooor zijn die milieuonvriendelijke 4X4 wagens goed voor hé lol2lol2 sorry Jelle ik kon het mij ni laten :chin: respekt voor de groen hoor maar ook voor die da willen werken ( soms met 4X4 ).

Kun je vrouwlief ni gaan helpen ?

Hallooo iemand thuis nee , dan pak ik mijn valies !

Ne gneteneer is en blijft ne gneteneer, he frank.?lol2lol2lol2

oi oi, ik ben hier nog. net even een spaghetisauske gemaakt…

T is daar ook niet druk. mensen blijven thuis met dat weer, he… Thuis een fleske rode wijn, ge kent dat wel, he frank (sorry kon het ook niet laten :wink: )

George, wat had je al aan premie betaald aan de anuleringsverzekering als je die WEL bij iedere vlucht had genomen in het verleden?

Heb nooit een anulatie verzekering genomen,omdat ik altijd 100% zeker was dat ik ging vertrekken naar Los.

informeer eens even bij je verzekeringsagent George, persoonlijk heb ik een woonpakket 45,-p/m dus inboedel rechtsbijstand …etc maar daarin ook een vakantie-jaar verzekering voor 8 euro p/m met een dekking van baggaga p/p 2.500,- kostbaarheden 500,- annuleringskosten p/reis 3000,- geneeskundige en onvoorzienekosten zijn verzekerd, goederen logieverblijf 500,-.

Ook al betaal ik er al jaren voor heb ik er de afgelopen zomer gebruik van kunnen maken omdat de vakantie van de zoon geen doorgang kon vinden omdat mijn vader met spoed onder het mes moest en hij met Opa Oma mee zou gaan naar Thailand toch mooi de kosten bijna 1000,- euro kunnen declareren, dus reken de maand premie van 8 euro maar even door…

En George niets is zeker in het leven behalve dat we sterven :chin:

daar helpen die winterbanden ook niet meer aan he lol2lol2lol2

Geen WK 2018 voor Belgie&Nederland,geen nieuwe stadions,zoals gewoonlijk vallen we weeral uit de boot.

Ik weet dat het misschien raar klinkt, maar ik ben ergens wel blij dat we die maffiakliek van de FIFA niet op ons dak krijgen…

Gent krijgt sowieso een nieuw stadion :wink:

Allé weeral een hotel voor de asielzoekers te Gent …lol2lol2
:dag:lol2:chin::slapen:

eindelijk is het weer weekend ik pak een heerlijke chang voor mezelf en wil er iemand anders mischien ook nog wat, ik heb de weersvoorspellingen net weer gezien en blijf van het weekend dus lekker thuis voor de openhaard en zal dus regelmatig hier te vinden zijn:cheer:al zou ik natuurlijk veel liever in thailand zitten :beef:

Ik zit voor het vuur met een rew wine … :dag:

:chin:Goede morgen al weer weekend ik weet nog niet wat ik doe vandaag ga denk ik maar een staatslot halen voor de tiende wie weer win ik voldoende om nog met de kerst in Thailand te kunnen zijn.>>>

Goedemorgend Franjes,kom ff piepen hier aan den toog,nog veel suc6 met je staatslot!

:chin:En hoe gaat het nu met George al weer aan de betere hand of heb je toch echt de warmte van Thailand nodig medice zorg in Bangkok is ook goed dus als je kan vliegen zal ik maar gaan naar bkk en lekker laten verwennen door de warme zonne stralen en de de verdere ambiance
fijn weekend