Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik kan jullie geruststellen Etihad serveert prima wijn in de economy en kreeg zelfs een cognacje. Verder de beste service sinds jaren. Dus goede vlucht!!

Jaja dat weten we wel en op Thaï zijn ze veel guller met de wijn en cognac maar de prijs…

Goede middag vrienden,één van mijn laatste berichtjes want ik begin het te voelen in mijn armen.
Heb zojuist een nieuwe peiling gezet,ivb:luchthavens in Th.

:chin:goede avond Dirk ging je nu nog naar Thailand dit jaar of heb je geen mooie prijsje kunnen vinden

nee helaas zit het er deze winter niet in :crybaby: ik zal moeten wachten tot volgende zomer en hoewel dat ik dat erg jammer vind zal ik het vast wel weer overleven lol2

Hehe, weten we. :wink: Ik kreeg 4 wijntjes en 3 gin-tonics!lol2 Marie was al bang dat ze me gingen tegenhouden op AD.lol2lol2lol2 :wink:

En … het is hier weer stillekes deze avond.

En zeggen dat ik volgende week maandag terug naar Thailand was vertrokken,maar helaas het heeft niet mogen zijn.
Nu moest ik niet met mijn arm sukkelen alsook de perikelen met mijn ex-vriendin,dan nog had ik volgende week het vliegtuig genomen.
In het vervolg neem ik wel een anulatieverzekering want nu ben ik mijn zuurverdiende centjes van mijn tickets kwijt.
Nu een nieuwe vriendin zoeken is niet moeilijk,maar het zal wel terug een hele aanpassing worden.
Ook moet ik zien welk (gezegde)vlees ik in de kuip heb!
Kan ik op haar rekenen?
Waar ga ik ze vinden(sector)
Allemaal vragen die bij mij de revue passeren,(hoofd)
Dus de volgende keer als ik teug naar Thailand ga,zal het een zoektocht worden naar een nieuwe vriendin.

Georges ik weet niet hoe het zit in belgie maar in nederland is het net als met een reiverzekering mogenlijk een doorlopende anuleringsverzekering te nemen deze is als je 2x per jaar op reis gaat (met vliegtuig) al voordeliger dan 2x een enkele anuleringsverzekering en het grote voordeel is dat je dus nooit meer vergeet er eentje af te sluiten

wat betreft een nieuwe vriendin vinden, wel hier kan ik je weinig mee helpen en zoals je zelf ook wel weet is er maar een manier om er achter te komen wat voor “vlees” je in de kuip hebt en dat kost veel tijd en zelfs dan weet je het niet zeker zoals jezelf net hebt mee gemaakt

:chin:George, een goed gesprek met je ex kan misschien ook helpen of heeft ze al een ander? een Thaise vrouw laat niet snel haar vriend in de steek zeker als je bent voor gesteld aan de Familie sorry ben gewoon (te)nieuwsgierig
Ps of heb je zelf iets doms ,raars gedaan bij je laatste bezoek aan Thailand.

Dat laatste is niet het geval Fransjes!

:chin:En George een goed gesprek dan of wil je zelf helemaal niet meer verder iedere geval sterkte
groetjes Fransjes

Pffff, niet op t werk geraakt. Gelukkig vervanging kunnen regelen.:mad:

Is daar een rede voor ?lol2lol2

Gg , zou je eerst niet wat rouwen alvorens ( opnieuw ) te trouwen ???
Spreekwoordelijk hé !
Een beetje tijd nemen hé …voor uzelf!:chin:

Kwa annulatie , wij hebben een platinumcard , iets van een 200 euro per jaar en ieder reis dat je hiermee boekt krijg je gratis een annulatieverzekering plus pechverhelping in europa plus vergoeding bij vliegtugivertraging enz
200 is geld maar afgelopen jaar stond ik in panne in Kontich , teruggetakeld zonder één euro te betalen !

http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Banking/Card/CreditCards/mastercardplatinum/

Tja, ik word dus vanavond niet betaald, he…:mad:

Jaja maar de rede dat je niet bent gaan werken !

euhmmm… 10 cm sneeuw, geen auto, laatste tram naar t stad al vertrokken, taxi’s met wachturen van 2 - 3 uur. 't Is hier wreed in Gnet hoor.