Thailand zever-topic: Aan den toog

Thalys brussel-parijs ligt rond de 25-30 eur…

Buiten is alles wit en hierbinnen voor de houtkachel met een glaasje rode mmmm sebiet knorrrreennn nog effen allélol2

En krijgt ge ne stoel of moet je blijven rechtstaan zoals in Charleroi lol2lol2lol2 grapje !

Rechtstaan, natuurlijk! en de luskes boven uwe kop vasthouden…:smiley:

lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Als der nen bar is kunt ge daar aan hangen héééélol2lol2

Ja weet ge, waarschijnlijk geen bier of wijn bij het eten, eten zal op niet veel trekken, … Maar je staat wel voor een uiterst zacht prijsje op Thaise bodem!

Allé tis hier plezant , ik voel me goed ,gisteren stonden de sterren nogal te blinken aan den hemel …

Ik vermoedde al zo iets… :wink:

Wel daarmee heb ik ons vrouw mee over de streep kunnen trekken zi voor zo’n zacht prijske …lol2lol2lol2lol2 we zullen daarna wel he singhatje meer drinken hé lol2lol2lol2

Brrrr, ik kijk er nu al naar uit…

Je kan eens bellen naar Air Asie , heb da dit jaar eens moeten doen en heel vriendelijk zijn ze daar hoor en 10 minuutjes later een mail met de bevestigingen van uurverandering vlucht !
En mijn engels is maar op zijn beter Thais lol2lol2 nen ouwe pé hé maar mijn charmant vrouwke is nen super tolk hé laat staan dochterlief das nen genie hé lol2

Ik ga pas in Jan. beslissen, denk ik. Dan beginnen ook de vroegboekacties.

Mijn dochter moest zaterdag naar Anzegem ( bij Kortrijk ?) naar een begrafenis van een medestudent … 21 j.

KLOPT ,ZOU IK OOK DOEN !!!:chin::dag::slapen:

spijtig… zo jong nog.

Voor de rest …wij gaan naar LOS maar nog nooit in GENT city geweest !!
Ken uw eigen land …

't Is nochtans de moeite hoor. mooie, gezellige en bruisende stad. En een heel leuk cafeetje.:teeth:

Ik weet het , ik moet mijn leven eens een andere wending geven maar nu in dit slecht economisch klimaat zal het niet gebeuren !
Het is nu al drie jaar dat we zeggen dat we de zaak gaan sluiten om 18.30 ipv 19 u en toch krijgen we het niet over ons hart maar wie weet het verstand komt met de jaren ( en met de grijze haren lol2).
Gelukkig zijn er maar 7 dagen in een week want anders …lol2

TOT MORGEN MERCI:slapen:

Slaapwel, Frank. En Gent, 't zal er wel eens van komen! Ge weet het, uw eerste rode wijn is van ons!:dag:

En zeggen dat ik gratis met de thalys rij!
goedemorgen Jelle!ben al vroeg op omdat ik en afspraak in het ziekenhuis heb om 8:30am.
Voor de rest heb ik al buiten gezien en het is bitterkoud!