Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik denk dat m’n kansen met de lotto slechter zijn…lol2

k weet niet… ik zou volgende reis wel zonder tussenstop willen reizen. Misschien eens airasia’ traject vanuit parijs checken… Gingen zij geen lijn naar Phuket openen?

Het zal vermoedelijk enkele dagen BKK dan iets meer in CR en eindigen in CR !

Ze vliegen nu al naar Parijs dus de kans is groot !

Maar je moet toch nog eerst naar Parijs dat is nog een aantal uren hééééééé

Ik vlieg gewoon met Egypt Air naar BKK volgend jaar…

China Airways, Egypt Air (eerdere reis), Thai en Garuda ook overleefd :slight_smile:

Waarom heropenen ze Brussel - Bangkok niet he !!!

Zou wel leuk zijn…

Hoy Jenny,

Dat is wat we gaan doen juli 2011, 575 pp :chin:

Ow, ik zou 't ook doen hoor. Misschien China… die vliegen ook zonder tussenstop vanuit Amst. als ik me niet vergis.

Maar airasia is wel bloody cheap… ik zag overlaatst tickets parijs-Kuala L voor 140 pond pp, per vlucht!

Yes maar je moet naar Amsterdam X aantal uren !

Opgepast er waren stuntprijzen hé voor st - valentijn etc …

Ga shoppen met uw lief en ze vind misschien nen nieuwen hartedief !!! 555555555555

Ik gaf de data op die wij zouden vliegen: sept1 - 30

Maar ik zie net dat je op de bookingsite phuket nog niet kan aanduiden als je van Parijs komt…:mad:

Met XL naar Phuket vanuit Brussel hé ! Thomas cook

Was dat de reclame, of heb je die vluchten echt gezien? Anyway, tel er tax, eten en drinken, brandstof, een kaartje naar Parijs en je bagage bij op… Het is niet zo goedkoop als dat het lijkt!

Dat kwam er uit toen ik mijn data ingaf op de bookingsite van airasia (was wel een promotarief…

en het was een all-in fare

Voor september 2011 dus ! ( 1 tot 30 ) ?

thalys naar Parijs is niet zo duur, dus vind ik dit wel een mooi prijsje… Nu afwachten wat ze doen met de lijn parijs-phuket…

yep