Thailand zever-topic: Aan den toog

SHIT !:mad:

Ik kuis effen de toog op , drink een Hongton en geniet en ga dan onder de wol :slapen:
Maar zou toch graag iets weten van Esther !?..
Nu ga ik effen genieten van de rust mmmmmm

Ziet er puik uit Frank en ik neem er ook een.
Inderdaad een raadsel waar sommige lieden toch zijn gebleven hopelijk geen nieuws goed nieuws.
Gaat hier ook de 2 meter bak in morgen de laatste werkdag voor deze week even 2 dagen bijkomen.

Gegroet en een goede nachtrust.

Straks begint ook mijn weekend. Ook maar een hongton zeker?:chin:

Goedenavond allemaal.

Ik ben er weer bijna vandoor.

Hey Baco!!! Lang geleden. Alles goed daar op het eiland?

Georges, veel sterkte door de moeilijke periode.

Grts,

Jelle

De Clercq is als horeca-ambassadeur van Vlaanderen een week lang gastchef in het Millenniumhotel in de Thaise hoofdstad Bangkok. Zijn culinaire kunsten waren ook de Thaise koning Bhumobil ter ore gekomen en zondag mag hij een vijfgangenmenu klaarmaken voor het gezin van de koning.

http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.758110!image/270734231.jpg_gen/derivatives/landscape190/270734231.jpg

Belga
“Ik heb heel veel meegebracht, zoals kruiden en marinades, maar ook snippers van biervaten van Timmermans-Lambic”, vertelt De Clercq vanuit Bangkok. “Ze staan hier versteld van het aroma dat ik aan mijn gerechten geef.”
De Clercq, die het grillrestaurant Elcerlyc in Maldegem uitbaat, kookt in Thailand op net dezelfde manier als in Maldegem. “De hoge klasse die hier in het hotel komt eten, wil net eens géén Thaise keuken”, weet de barbecue-chef. “Ze vinden mijn geuren en smaken net een volledig ander concept.” Intussen wil ook de zaakvoerder van het Hilton-hotel in Bangkok De Clercq deze week nog eens spreken, “wie weet wat hier nog allemaal uit voortkomt”.
Wat de koning zondag voorgeschoteld krijgt, ligt intussen al helemaal vast:

[ul]
[li]Canneloni van gerookte zalm gevuld met tartaar van coquilles[/li][li]Raketslasoep (“ze willen hun soep wel wat dikker omdat het hier -ondanks de 35 graden -winterperiode is”)[/li][li]Carpaccio van Australian beef[/li][li]EntrecĂŽte met geroosterde biervatensnippers (“maar het zal een filet pur zijn, want de koning is al oud en hij kan niet meer goed bijten”)[/li][li]Warme chocoladesoufflĂ© van Belgische chocolade en een saus van Belgisch bier en beemsterkaas[/li][/ul]

Met de “bulldozer” gelijk maken met de grond!!

shit Georges,wat erg weer allemaal.sterkte man,leef met je mee

Je had toch je voorzorgen genomen ( advocaat )?

Dat klopt Frank,alles is vastgelegd met enkele clausules in de akte.

Ik zou dan toch wachten met die bulldozer en zien wat je uit de brand kunt slepen !

goedenavond allemaal doe mij maar een lekkere shinga en geef de rest ook wat te drinken ga ik ff wat berichtjes terug lezen hier

dan maar hopen dat er nog “wat” voor je in zit al zal dat toch wel een lastig verhaal worden maar in iedergeval heel veel succes hiermee

ja als er dan een bulldozer aan te pas moet komen kan je dat altijd als nog doen

ESTHER waar ben je toch en ook [SIZE=7][COLOR=lime]RIK [SIZE=4]en IYONG zou ik wel een meldingsplicht willen geven[/SIZE][/COLOR][/SIZE]

En heb je toevallig het chanote (landeigendomstitel) in jou bezit ook al mag de grond op haar naam staan maar zonder dit kan ze het iig niet verkopen dan behalve het natuurlijk zelf bewonen maar heb je wel een troef in handen, tenzij ze aangifte doet dat ze het kwijt is en een nieuwe aanvraagt bij de landoffice(kadaster) maar dan pleegt ze officieel fraude en als jij dan nog het origineel bezit dan heeft ze een groot probleem, alleen schuilt daarin weer het vraagstuk hoe kom je daar achter als je in die bepaalde streek geen verdere contacten hebt.
Weet natuurlijk niet hoe de vork in zijn geheel in elkaar steekt maar probeer haar toch op de een of andere manier duidelijk te maken dat dit niet echt correct is en dan druk ik dit nog zacht uit want

Vervelende situatie’s George, maar laat andere vooral leren uit dit soort dingen met sommige Thaise schatje’s.

Pfff wil bij deze ff mijn steun uitspreken voor de mensen die trouble hebben met hun thaise (ex-)vriendin. Erg kl#te als je zoiets meemaakt,dus succes!

Ik neem maar een jÀgermeister vanavond, smaakte me op Sukhumvit goed maar hier met die kou nog beter!

Georges, laat alles maar wat bezinken, maar sta op uw rechten en sleep uit de brand wat je kan !!! Goeie moed

Hallo, niemand hier ok boel opkuisen leuke muziek , hongton en de benen languit mmmmmmmm zaaaaaaaligggggg!!!
Heb Esther nog een pm gedaan 
afwachten !!!

24 uur later alles is clean , dus hongton, de benen languit op tafel , muziek en genieten mmmmmmmmmmm