Shotglazekes staan op de toog, drank moet je maar pakken: open bar tonight! Ik sla al even een vodka achterover. Op je gezondheid, Dave, en veel sterkte deze avond!:chin:
Speciaal voor u Jelle.
Ik neem ook ene of meerdere ,de sterren staan mooi vanavond gezondheid !!:chin:!!!
Moh! Zo zot! Ik wist niet dat dat voor scooterkes ook bestond…
Merci, Jan:chin:
Ik zeg: welterusten allemaal ! Ben doodmoe…hoog tijd om naar bed te gaan…
Slaap ze !!!
Ieder heeft zen verhaal maaaar het doet hevig hard pijn !!!
Slaapwel !!!
Slaapwel Dave, fijn om je hier terug te zien:chin:
Om er vandaag weer met frisse moed tegen aan te gaan :beef::beef::beef:
lol2 ik wist ook niet dat ze bestonden ik maakte eigenlijk maar een grapje lol2lol2
FF zeggen dat de liefde tussen mijn vriendin en mezelf is gestopt naar 61/2jaar.
Ik ben daarvan op de hoogte gebracht via sms(15/11/2010)
georgessiam.
En eerlijk toegeven ik ook niet lol2lol2lol2 maar Google het en zo waar het is er, heb zelf een Vespa S maar die staat nu lekker gestald totdat het weer warmer gaat worden dus voor mij geen winterbanden
WABLIEF ???
En uw huis ???
15/11/2010 !!!
Georges, WTF? En heb je dit zien aankomen?
WAT??? Georges dit kon je er dan ook nog wel bij hebben zeg, en inderdaad zoals Liu zich ook al afvraagd hoe zit het nu met je huis aldaar??
groot gelijk rijden op een scooter bij mooi weer is heerlijk relax maar met winterse omstandig heden rijd ik graag met een kachel binnen handbereiklol2
Zwaar kL*%#@te allemaal voor je George.
Tja en Jelle, Frank & Dirk ben bang dat zijn huis :dag::dag::dag:, spijtig om te vermelden maar vermoedelijk wel de keiharde realiteit, tja het geloof de zorgzaamheid de glimlach betekend nog niet…
ja hier ben ik ook bang voor maar mischien is Georges slim geweest door het huis te leasen voor 30 jaar en heeft hij dit alles ook bij een advocaat laten vastleggen … maar ik vrees het ergste
Nu ik effen terugdenk , Georges heeft ooit geschreven dat hij alles laten vastleggen heeft bij een advocaat daar dit zijn tweede relatie was met een Thaise ( en bij de eerste reeds negatieve ervaringen gehad ).
Dan moet zij nog altijd wel mee werken want anders wordt het als nog een lang verhaal.