Amaai, 't is weer horeca-beurs hier in Gent… De helft van het hotel vol zat en luid volk…:mad:
Zo, kom ook weer eens ff langs !! Even een bak sterke koffie halen !
Hoe is het hier met iedereen ? Zal wel weer rustig zijn zonder dhr Siam…
En is iedereen al klaar voor de sneeuw die ze eind deze week verwachten ???
brrrrrrrrr sneeuw moet er niet aan denken maar helaas zit het er wel weer aan te komen altijd een ellende op de weg, alleen met kerst ff een wit pak en voor de rest van het jaar lekker 30 graden en je hoort mij niet meer klagen lol2
ja het is hier zeker rustig zonder dhr siam en zonder esther 2 vlotte babbelaars hier aan d’n toog
met mij gaat het trouwens goed Dave en hoe gaat het intussen met jou?
Als het toch wintert, dan nog het liefst met veel en overvloedige sneeuwval voor mij! Hebben we tenminste nog een mooi landschap. 't zal wel merde worden met de brommer…lol2
Jelle heb je al winterbanden onder je brommer liggen??
Ach, heb betere tijden gekend, maar kom wel weer uit het dal. Ben eigenlijk heeeeeeeeel erg aan een reisje Thailand toe…ff lekker tot rust komen.
Maar mevrouw komt vanavond nog 1 keer langs…ga voor de laatste keer proberen haar te overtuigen om de relatie niet op deze manier te laten eindigen. Zonde om alles zo weg te gooien…
Maar heb eerlijk gezegd het idee dat ze alleen langskomt om haar papieren van de IND op te halen. Dat kan ze dan vergeten…eerst m’n geld terug, en dan kan ze de papieren krijgen.
Maar waar is Esther dan ??? Toch niks ernstigs ???
Ik heb ze een pm gestuurd maar geen reaktie ???
Goed alles op een rijtje houden Dave, maar dat komt wel goed met jou.
Het is echt rustig op het forum met onze vaste bezoekers Esther Rik072 Iyong en natuurlijk last but not least GEORGE maar dat is bekend.
17/09/10 hij is toch nog niet weg ?
Frank(liu) ga eerst even alles aan de vrouw vragen hoe het zat met de hotel namen in CM want dat gaat allemaal langs me heen altijd maar 1 zat iig midden in het centrum en die ander aan de rand met een naast gelegen shoppingmall en dan post ik het even in dat andere topic met het complete relaas erbij van de 4 dagen wie we daar hebben door gebracht, het was geweldig :cheer::cheer::cheer: en ik mis het zo :mad::mad::mad:
nee volgens mij gingen zowel rik als Iyong vlak voor of rond kerst weg
ik ben vanavond trouwens niet online ik ga zo naar een optreden van Bert Visser lekker lachen om een adhd-erlol2lol2
Geniet!
Er is geen haast bij Jan thanks!:chin:
Brrr, door de koude regen… :mad: KP beviel me toch beter:vak02:
Winterbanden??? onder ne scooter? bestaat dat?
Hey Frank, wachten op een berichtje van Esther. Ik hoop dat alles ok is.
Grts,
Jelle
Esther waar ben je ?
Welcome home Dave!!
:dag::slapen:
Ga je al pitten?