Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Eerst Dave en nu George wat is het toch dat ze naar zo veel jaren er toch mee kappen ben toch benieuwd naar het verhaal van hun vriendin
Ps George weet je zeker dat het sms je van je vriendin af komstig is of dat iemand Jaloers is en je relatie probeerd kapot te maken.in Thailand gebeuren de gekste dingen op dat gebied.
ieder geval beide sterkte.:thailand::cambodia:

Het was een sms van mijn ex!
In iedergeval nog allemaal bedankt voor jullie medeleven.

:chin:Denk laat in de middag even kijken in onze toog het is weer heel rustig vandaag met de huidige temperaturen zal ik toch graag in Thailand willen zijn:zon02:
nog even vol houden hoop nu tussen kerst en nieuwjaar nog te vliegen of er moet weer iets tussen komen.

Zal je al een prettige reis van tervoren toewensen Fransjes!!
Sorry ik hou mijn berichten kort,pijnen in de ellenboog en op doktersadvies mag ik niet op mijn pc werken!
Ook nog ff zeggen dat ik de redactie gecontacteerd heb om mijn prijs(1jaar vip-account)aan “dirkpie” toe te kennen!
Deze naam is door één van de moderators via een bericht aan mij toegespeeld.

Goedenavond iedereen. Bar is open.

Prociat to Dirkpie iemand die weet wat LOS waard is , en er kennis van heeft !!!

Al iemand iets van Esther gehoord?

Nee heb haar meermaals gemaild op privé !!!

Zeer vreemd. Ze is al 10 dagen niet aanwezig geweest op t forum…

dit heb ik reeds vermeld , laatkomer !!lol2

Blijft vreemd. Ik begin een ietsiepietsie ongerust te worden…

sorry ben in een rotbui daaaaaaaaaaaggggggggggg !!!

Geef mij de fles …lol2

Tja hoe dan ook ben je een stel digitale vrienden inmiddels heeft wel Massiv oftewel Thomas weer wat van zich laten horen via het Thailandteam overleg rubriek maar helaas heeft aangegeven te blijven schitteren in afwezigheid misschien te druk met zijn studie of gewoon geen zin meer dat is me nog niet geheel duidelijk.
Daarin deel ik het gevoel van Jelle wilde ik eigenlijk aangeven.

Goede morgend iedereen!!
Het wordt bitter koud deze week,gelukkig dat ik niet buiten moet komen.

Klopt rotweer ,moet niet hebben van die kou , ik ga bloemen kopen in Kontich, tot vanavond :dag:

Hi Frank!
Wil je nog ff bedanken voor je inzet en ook de andere mensen die hebben gestemd op mijn persoon!
georges.

Ik kom ook zeuren… De winnaar van de rugzak is sinds 4 mnd niet meer actief op WW, heeft niet gestemd, noch genomineerd. Waar gaan dit soort wedstrijden met grote prijzen dan nog om???

George: gefeliciteerd! Ookal zet ik vraagtekens bij wedstrijden als deze, je bent wel lief :wink:

Nu begrijp ik er niets meer van. De rugzak werd toch verloot onder de stemmers ? Het is de winnaar gegund, daar niet van, maar ik stel me toch vragen ???
Is me soms iets ontgaan ?

Ik snap er geen bal van???4 maanden niet actief en toch een prijs winnen,een schande!!