:chin: merci Fleur, als je nog mensen kent in 't gentse of via facebook, mag je hen altijd de link doorsturen!
Je mag trouwens nog altijd eens langskomen, hé…:dag:
:chin: merci Fleur, als je nog mensen kent in 't gentse of via facebook, mag je hen altijd de link doorsturen!
Je mag trouwens nog altijd eens langskomen, hé…:dag:
Moah, den Dave is hier!!!
Hoe is 't met onze zieken?:kus::dag:
heb in de rapte op je vriendin gestemd Jelle!nu ga ik slapen.
:chin: Slaap ze, Georges. En nog eens bedankt!
Grts,
Jelle
Et voila, mijn 2000ste posting is een feit!!!
Ik zit hier alleen aan den toog, maar trek toch gelijk een fleske bubbels open. Moest er iemand goesting hebben, hij staat in de linkse frigo onder den toog!:cheer::dag:
Grts,
Jelle
Of kan ik u ook een glazeken aanbieden, Fisherking?:chin:
en nog n stem vanuit Hasselt erbij Jelle… werk goed daar en ik hoop ook zoleve eens van je kookkunsten te genieten
Komt er wel eens van ![]()
Vrienden ik kom weer klagen,vergeet niet te stemmen op het community verkiezingen hier op wwz!!
We moeten nog op verschillende nominaties scoren om door tegaan naar de eindstemming!
Dus graag nog wat stemmen voor het Thailandforum,vrienden!
Ook nog ff vermelden dat er vandaag een nieuwe peiling is op het Thailandforum met als titel:Welke periode verkies jij om naar Thailand tegaan?
groetjes:georges.
Tot wanneer kunnen we stemmen Gg?
De verkiezing bestaat uit twee rondes: een nominatieronde (1 t/m 14 november) waarin leden van Wereldwijzer nominaties plaatsen voor hun favorieten per categorie. Vervolgens starten op 15 november de stemrondes. Daarin kunnen alle Wereldwijzer leden hun stem uitbrengen op hun favoriete nominaties. De winnaars uit de verschillende categorieën gaan er vandoor met de titel van 2010.
Het komt er op neer dat de winnaars van de nominaties in verschillende categories “niets krijgen”
Alleen onder de stemmers wordt er een prijs verloot;Frank!!
OK we gaan voor de titel!!:chin:
Prijzen hoef ik niet lol2
Bedankt voor je steun Frank!!het wordt enorm geapriceerd van mij terwege!
We willen dit jaar met alle prijzen gaan lopen!!(dat is de bedoeling)
groetjes:georges.
Deze ochtend na het werk mijn theoretische examens gaan doen: geslaagd voor A3, A en B. Dus brommer, moto en auto:cheer:
Morgen ga ik als alles goed is een peugeot-scootertje gaan kopen en dan kan ik geheid de stad induiken!:cheer::cheer:
BRAVOOOOOOOOOO!!!:cheer::cheer:
Tis feest , tis feest tis hier nog nooit zo …
flesken op tafel en… werken maarlol2
Goedemorgend iedereen hier aan den toog,termosfles gevuld,boterhammen gesmeerd en we kunnen weeral vertrekken richting werk!!Bahh!!
Vandaag een scooterke gekocht, rijd goed.
Ennnnn nu de laatse nacht, morgen is het weer weekend!!!:cheer::cheer::cheer:
Waar is iedereen?
Ik denk dat iedereen naar de voetbal op de buis aan het kijken is Jelle!!:dag:
Aha… Gent heeft gewonnen van Lissabon 3-1. Meer moet ik niet weten.lol2lol2lol2 ![]()