Begreep inderdaad net uit het Thaise nieuws dat het niet best is op samui en phagnan, zag in iedergeval een marineschip waarvan ik dacht te begrijpen dat die komt om mensen te evacueren.
En Wim is Esther nog bij je geweest op Chang aangezien er al een tijd niets van haar is vernomen of heb ik wat gemist.
Heb haar een paar dagen geleden ontmoet en heb haar gisteren nog vrolijk op de scooter voorbij zien snorren. Dus ik vermoed dat ze vollop van haar vakantie aan het genieten is en de computer even opzij laat voor wat het is :vak02:
Als ik het goed voor heb dan vertrek ze morgen terug richting Bkk.
Op Koh Samui is er totaal geen stroom alle banken Tesco Lotus en Big C zijn gesloten zoals nu verluid voor de komende 2 Ć 3 dagen het vliegveld is ook dicht.
Op Koh Pagnan is het ook een drama, hoe zal het met Baco gaan inmiddels al een tijd niets van hem vernomen.
En ik heb straks een berichtje gehad van onze goede vriend Dave,dat hij met een zware bronchitis zat ,maar dat hij nu wat aan de beter hand is.Mooi zo!! Dan kan Dave,als hij wat tijd over heeft en de rest van de bezoekers op het Thailandforum ff naar de community verkiezingen surfen en ons wat extra stemmen aan toevoegen!!
bedankt aan iedereen die de moeite doet!!
Heb net verse bananenbloemsalade gemaakt! Yap Hua Pli, heet dit, geloof ik⦠Ik zet even een bordje op den toog, maar zonder foto (lukt niet meer op t werkā¦:mad:)
Ik zal morgen mijn stem geven aan Marie,Jelle zonder fout!!
Want ik ga nu slapen,moet morgen spijtig genoeg gaan werken!(tegen mijn goesting)
Hoe moet ik stemmen Jelle??
dit gerecht ken ik (nog) niet en dit was de enige afbeelding die ik zo snel kon vinden (ik denk dat de thaise naam verkkerd is) maar als jij zegt dat er geen eitjes bij horen dan eten we daar toch gewoon om heen :cheer:
Jelle werk ze vannacht ik ga naar bed :slapen: en als er ooit nogeens een thailand forum ontmoeting gaat komen mag jij jezelf van mij helemaal uitleven in de keuken :drool::drool: